Dwunastu przywódców religijnych zwanych Mistrzami Blasku zyskało duże wpływy i wielu wyznawców, aby w noc przesilenia niespodziewanie wywołać koniec świata, dokładnie według przepowiedzianych przez siebie reguł.
Właściwie stało się wszystko, co ludzie zdołali sobie wyobrazić. Podczas tego dramatycznego spektaklu Mistrzowie Blasku odsiewali ziarno od plew. Zabierali wybranych, żeby zbudować im nowe, miłe piekiełko w wyższym wymiarze – gdzieś w przedsionku zaświatów. Nie wiadomo, jak zdołali się tam dostać oraz w jaki sposób nauczyli się wpływać na rzeczywistość. Pewne jest tylko to, że odpowiednią moc uzyskali dzięki ścisłej współpracy.
Koniec świata panów mądrali nie był tak perfekcyjny, jak można było się tego spodziewać. Wkrótce okazało się, że niektórzy ludzie pozostawieni własnemu losowi na zgliszczach minionego świata potrafią przenikać do rzeczywistości Mistrzów Blasku. Może moc, którą tchnęli oni w świat, żeby go zniszczyć, zostawiła jakiś trwały ślad? A może przejście na drugą stronę wcale nie jest takie trudne? Pierwszym człowiekiem, który odkrył u siebie te niezwykłe zdolności, był Jonas Arvani. Niedługo potem przekonał się, że nie jest jedyny i założył gildię.
Umiejętność dokonywania abordaży, to znaczy skoków w wyższy wymiar, w którym Mistrzowie Blasku zbudowali swoją kaleką utopię, stała się wkrótce wielkim biznesem. Gildia miała twarde zasady, którym nie każdy mógł podołać. Zaczęły powstawać konkurencyjne ugrupowania, mniej sprawne i mniej uczciwe. Zadaniem pozyskiwaczy szkolonych w gildii grabieżców jest wykradanie z enklawy Mistrzów Blasku wynalazków i urządzeń, zyskujących w zrujnowanym świecie rangę artefaktów. Najcenniejszymi pryzami, jakie można wynieść z abordażu, są schematy budowy ,wprowadzenie urządzeń, pozwalające odtworzyć daną rzecz, tak aby znów mogła ona służyć ludziom. Szersze ,informacje na temat omawianego świata można znaleźć w książce Mai Lidii Kossakowskiej pt. Zakon Krańca Świata, na podstawie której powstała gra.
Podczas rozgrywki, która trwa maksymalnie 6 tur, gracze będą:
- poprawiać kondycję fizyczną i psychiczną swojego pozyskiwacza,
- ulepszać wyposażenie maszyny do skoków (sarkofag i sezam),
- kupować przedmioty umożliwiające ominięcie pułapek,
- kupować niezbędne medykamenty, aby odzyskać zdrowie psychiczne i fizyczne,
- wykonywać abordaże do Enklawy Mistrzów Blasku dla zdobycia cennego pryzu oraz wiedzy,
- wykonywać zlecenia dla Pasterza bez ponoszenia ryzyka, lecz z mniejszymi korzyściami,
- udawać się do Wyroczni celem podejrzenia swojej przyszłości oraz przejęcia inicjatywy w kolejnej turze,
- korzystać z kart na ścieżce Ku Drzewu, będących główną osią prowadzącą do zwycięstwa.
Celem gry jest zostanie wybrańcem mistycznego Drzewa. Wygrywa osoba, która zgromadzi największą liczbę punktów zwycięstwa lub cztery żetony Drzewa.
W Zakon Krańca Świata może grać od dwóch do czterech osób. Czas rozgrywki uzależniony jest od liczby graczy. Jedna partia trwa mniej więcej dwie godziny.
- plansza do gry
- instrukcja
- 4 karty poszukiwaczy
- 18 kart pułapek
- 18 kart pryzmatów
- 12 kart kantorka u Gilzdy
- 18 kart misji w Enclawie
- 34 kart Placu Noży
- 15 kart Drzewa
- 24 kart akcji (po 6 dla gracza)
- 30 żetonów wiedzy
- 4 żetony Synchronu
- 10 żetonów Drzewa
- 5 żetonów fazy inicjatywy
- 4 żetony przygotowania skoku
- 4 żetony likwidacji poziomów krytycznych
- 60 żetonów pieniędzy
- znacznik tury
- 5 drewnianych znaczników Drzewa
- 1 drewniany znacznik tury
- 4 komplety 13 drewnianych znaczników gracza w różnych kolorach
- Możesz zapłacić poprzez bezpieczny i szybki system płatności Allegro - PayU, co gwarantuje wysłanie towaru w ciągu 24h roboczych od chwili dokonania transakcji.
- Płacąc przelewem, niezbędne dane, nasz numer konta bankowego, wysyłamy w mailu potwierdzającym zakup, w tytule przelewu wystarczy wpisać tylko swój nick (nazwę użytkownika) oraz numer aukcji. Towar wysyłany jest w ciągu 24h roboczych od zaksięgowania wpłaty.
- Wolisz za pobraniem? - jest taka możliwość. Pobranie płatne jest wyłącznie gotówką.
Do każdego zamówienia dołączamy paragon lub na życzenie fakturę VAT (imienną lub na firmę).
Chętnie odpowiemy na wszystkie twoje pytania i pomożemy zrealizować zamówienie,
jesteśmy do twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 20:00
[zasłonięte]@3trolle.pl
GG: 35[zasłonięte]410
782[zasłonięte]672
- Miej pod ręką swój Nick z Allegro
- Wypełnij dokładnie formularz dostawy
- Dokonaj płatności za pomocą PayU lub wykonaj przelew w tytule wpłaty podając swój Nick z Allegro i numer aukcji, którą wygrałeś
- Jeśli zamawiasz więcej niż jeden produkt skontaktuj się z nami w sprawie kosztów przesyłki - zrobimy wszystko abyś zapłacił jak najmniej.
- Sprzedajemy tylko produkty wysokiej jakości renomowanych producentów, każdy oferowany przez nas produkt pochodzi z legalnej, polskiej dystrybucji, jest fabrycznie nowy i posiada oryginalne opakowanie.
- Co najważniejsze! w ciągu 10 dni od daty odebrania towaru, zawsze masz możliwość REZYGNACJI z zakupionego u nas produktu - BEZ PODANIA PRZYCZYNY!
- Dotyczy tylko osób fizycznych. Towar nie może być używany, opakowanie ani żaden inny element wyposażenia nie mogą nosić śladów użytkowania ani zniszczenia. Sprzęt powinien być kompletny i zwrócony w oryginalnym opakowaniu firmowym producenta wraz ze wszelkimi dodatkami i gratisami.
Produkty są oryginalne i dostępne od ręki! - są rzeczywistym towarem w magazynie, wszystkie są fabrycznie nowe - pochodzą bezpośrednio od producenta lub dystrybutora - nie sprzedajemy produktów używanych ani uszkodzonych.
Jeżeli w otrzymanym towarze znajdziesz wady techniczne, braki lub uszkodzenia mechaniczne powstałe podczas dostawy, skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo, a następnie odeślij wadliwy produkt (ze szczegółowym opisem wady) przesyłką pocztową na nasz adres.
Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, zwrócimy natychmiast po rozpatrzeniu reklamacji. Reklamacje rozpatrzymy do 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeżeli będzie to niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), zwrócimy Tobie równowartość ceny produktu lub zaoferujemy inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
Dane firmy:
Trzy Trolle Michał Ofmański
Wpis do ewidencji działalności gospodarczej nr 29674/2010 wydany przez Prezydenta miasta Jelenia Góra.
ul. Promienna 19
58-560 Jelenia Góra
tel. 782 [zasłonięte] 672 ( od godz. 9 do 20 w dni robocze)
NIP: 611[zasłonięte]244-28
Regon: 021[zasłonięte]045
Rachunek bankowy: ING Bank Śląski S.A 13 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]7510090 [zasłonięte] 767479
Rachunek bankowy: mBank 89 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 710391