Emulator AdBlue 7w1 Emulator można zastosować w pojazdach: Mercedes-Benz (tylko bosch adblue system) MAN, Scania, Iveco, DAF, Renault, Volvo
Dlaczego warto kupić u nas Sprzedajemy to na czym się znamy! U nas kupisz sprzęt najwyższej jakości z pełną funkcjonalnością Na sprzęt dostaniesz także gwarancję 12 miesięcy realizowaną w Polsce, a także wsparcie techniczne podczas użytkowania i w razie potrzeby pomoc zdalną przez Team Viewer. Sprzedajemy sprzęt wyłącznie od sprawdzonego dostawcy, przetestowany i sprawdzony przed wysyłką! Wysyłka zawsze z Polski
Opis produktu
Jeżeli w samochodzie jest uszkodzony którykolwiek z podzespołów układu SCR – nie trzeba go wymieniać ani naprawiać!!! Emulator zastępuje wszystkie elementy układu SCR, takie jak: -pompa AdBlue, -czujnik temperatury, -czujnik NOx -czujnik poziomu AdBlue w zbiorniku -czujnik ciśnienia itp. Zalety zastosowania Emulatora SCR AdBlueAuto nie pobiera płynu AdBlue- nie ma potrzeby tankowania. Oszczędność!! W razie awarii któregokolwiek z podzespołów układu SCR, nie ma potrzeby naprawy lub wymiany podzespołu, ponieważ Emulator zastępuje wszystkie podzespoły zmniejszenie zużycia paliwa o około 2-3 l/100km brak ryzyka przejścia w tryb obniżenia mocy z powodu awarii układu SCR możliwość kasowania błędów z komputera przez kierowcę dyskrecja montażu, Emulator nie jest wykrywalny przez urządzenia diagnostyczne po instalacji Emulatora, auto jest w pełni diagnozowalne, a komputery diagnostyczne widzą sprawnie działający system SCR AdBlue
to urządzenie wysyłające do sterownika silnika (do sieci informatycznej) komunikaty takie jak sprawnie działający układ redukcji emisji spalin SCR. Urządzenie znajduje zastosowanie samochodach ciężarowych Euro 4 oraz Euro 5 oraz EEV. Zastosowanie emulatora wyłącza pracę wszystkich elementów systemu, takich jak: - pompa Mocznika, - czujnik temperatury Mocznika, - czujnik NOx - zbiornik Mocznika - czujnik ciśnienia itp.
Każdy z elementów układu SCR może być uszkodzony, przed montażem emulatora.
MOŻLIWY JEST MONTAŻ NA ZASADZIE WŁĄCZ/WYŁĄCZ POMPĘ (układ SCR). Podczas diagnostyki wszelkie widoczne parametry pracy układu dozowania Mocznika są takie jak w pełni sprawnym pojeździe wyposażonym w sprawny SCR. Auto przechodzi wszelkie testy poprawności działania. Można wyłączyć cały układ redukcji emisji spalin SCR (włącznie z czujnikiem NOx ! ).
Parametry pracy emulowanego układu SCR są identyczne z parametrami pracy sprawnego układu SCR. Jednak wnikliwa analiza spalin wykaże brak dozowania MocznikaINSTRUKCJA PROGRAMOWANIA,OPISU PRZEWODÓW, ADAPTACJI ORAZ AKTYWACJI EMULATORA.