AVT-Korporacja sp. z
o.o.
ul. Leszczynowa 11
03 - 197 Warszawa
pn.-pt. 8-16:45
sob. 10-13:45
Płatność gotówką przy odbiorze. Obsługa
allegro pn-pt 8-14
tel. 022 [zasłonięte] 57
Odbiór osobisty wyłącznie po
kontakcie telefonicznym
|
|
|
|
Do każdej paczki dołączony jest dokument
sprzedaży - standardowo paragon fiskalny, oraz karta reklamacyjna. Jeżeli chcesz otrzymać fakturę VAT,
poinformuj nas o tym mailem i prześlij wszystkie niezbędne dane do wystawienia faktury. Wysyłkę towaru
realizujemy po potwierdzeniu przez naszą księgowość wpływu pieniędzy na konto. Stan konta jest sprawdzany
raz dziennie w godzinach porannych. Nie akceptujemy printscreenów, faksów oraz skanów dowodów wpłat.
Przesyłki wysyłamy od poniedziałku do piątku raz dziennie do godziny 14.00. Zamówienie wieloprzedmiotowe
pakujemy do jednej paczki (za wyjątkiem przedmiotów, których gabaryty na to nie pozwalają). Towar wysyłamy
Pocztą Polską (przesyłka priorytetowa polecona) lub firmą kurierską UPS.
|
|
|
|
CHUSTECZKI DUO TFT WET/DRY 10/10
Zestaw chusteczek 10 wilgotnych + 10 chusteczek suchych, pakowanych osobno do czyszczenia monitorów
LCD/TFT.
|
|
Firma AVT-Korporacja powstała w 1991 roku i
jest wydawcą kilkunastu poczytnych miesięczników dla elektroników, krótkofalowców, informatyków czy
audiofili.
Znana jest również nasza działalność handlowa, przede wszystkim w branży elektronicznej. Jesteśmy
bezpośrednim importerem i dystrybutorem belgijskiej firmy Velleman. Asortyment oferowanych przez nas
towarów to kilkanaście tysięcy pozycji.
Czytaj dalej
|
|
|
|
Fortis Bank
54 1600 [zasłonięte] 1[zasłonięte]0680303 [zasłonięte] 030551
AVT-Korporacja Sp. z o.o.
ul. Leszczynowa 11
03-197 Warszawa
W tytule przelewu proszę podać swój nick i nr. aukcji
|
|
|
|
Klientowi przysługuje prawo do zwrotu towaru w stanie niezmienionym w terminie do 10 dni od daty jego
otrzymania. Wyjątkiem są ŹRÓDŁA ŚWIATŁA, które ustawowo nie podlegają zwrotowi. Wysyłając zwracany towar
należy dołączyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy. W przypadku składania reklamacji należy wypełnić kartę
reklamacyjną (zgodnie z zawartą w niej informacją) i opisać swoje roszczenia. Towar wraz z kartą
reklamacyjną i paragonem fiskalnym (lub kopią faktury) należy odesłać koniecznie z dopiskiem "REKLAMACJA".
Po otrzymaniu zwrotu i zapoznaniu się z problemem Dział Reklamacji kontaktuje się z klientem i ustala
dalszy sposób postępowania.
|
|
|
|