Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie.
OK
Polityka Prywatności
Zaakceptuj i zamknij X
DARMOWE ARCHIWUM ALLE
Strona startowa
Kategorie
Kontakt
Szukaj
:
Archiwum Alle
>
Książki i Komiksy
>
Książki naukowe i popularnonaukowe
>
Biznes, nauki ekonomiczne
>
Zarządzanie
EMPLOYER BRANDING - M. KOZŁOWSKI - 2012
24-01-2012, 4:49
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz:
48.90
zł
Użytkownik
nemezir
numer aukcji:
2001006475
Miejscowość
Rybnik
Wyświetleń:
12
Koniec:
15-01-2012 08:19:03
Dodatkowe informacje:
Stan:
Nowy
Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie.
EMPLOYER BRANDING
Budowanie wizerunku pracodawcy krok po kroku
Autor/autorzy:
Marek Kozłowski
Wydawca:
Wolters Kluwer Polska
Oprawa Miękka
Format 16.5x23.5cm
Ilość stron 212
Rok wydania 2012
***
Książka jest poświęcona employer brandingowi – stosunkowo nowej, interesującej koncepcji w dziedzinie HR, obejmującej wszystkie działania podejmowane przez organizację, które mają na celu budowanie jej wizerunku jako atrakcyjnego pracodawcy, a także wspierają jej strategiczne cele biznesowe. Autor wskazuje, jak wiele firma może zyskać dzięki odpowiedniemu zarządzaniu swoją marką jako pracodawca. Przekonuje, że czasem niewielka zmiana, niewymagająca dużych nakładów finansowych, może przynieść
zaskakująco dobre rezultaty. Zastosowanie tej koncepcji w praktyce pozwoli organizacjom doskonalić się, z korzyścią dla jej pracowników, ułatwi budowanie przewagi konkurencyjnej, osiąganie zysków i pomoże zrealizować cele, jakie powinny przyświecać każdemu innowacyjnemu przedsiębiorstwu.
W książce szczegółowo omówiono
- ideę i kształtowanie się employer brandingu,
- zmiany w podejściu do narzędzi wizerunkowych w świetle ostatnich
- przemian gospodarczo-ekonomicznych,
- kontekst socjologiczny koncepcji budowania wizerunku pracodawcy,
- trendy w employer brandingu na polskim rynku,
- główne obszary zainteresowań ekspertów od employer brandingu,
- uwzględnienie koncepcji employer brandingu w strategii organizacji,
- zagadnienia zwrotu z inwestycji w employer branding,
- analizę wizerunku firmy na podstawie monitoringu mediów,
- najważniejsze obszary employer brandingu wewnątrz przedsiębiorstwa,
- problematykę employer brandingu zewnętrznego,
- koncepcję społecznej odpowiedzialności biznesu i korzyści z jej wdrażania,
- najważniejsze działania w zakresie employer brandingu.
Książka została wzbogacona o przykłady dobrych praktyk w dziedzinie budowania wizerunku pracodawcy na polskim rynku. Pracownicy działów zasobów ludzkich, a także menedżerowie i właściciele firm znajdą w niej wiele inspirujących przykładów i praktycznych wskazówek.
***
Książki nowe !
Do każdej następnej zakupionej książki w zamówieniu doliczymy tylko 1,50 zł koszt wysyłki.