Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

EMPLOYEES FIRST, CUSTOMERS SECOND Vineet Nayar

17-02-2014, 2:31
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 115.50 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 3894855570
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 3   
Koniec: 17-02-2014 02:10:25

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2010
Kondycja: bez śladów używania
Język: angielski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>58273, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>22505, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>41061, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>21390, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>12614, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>58273, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>22505, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>41061, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>21390, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>12614

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Employees First, Customers Second: Turning Conventional Management Upside Down

EMPLOYEES FIRST, CUSTOMERS SECOND Vineet Nayar

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Vineet Nayar
Language: English
Publisher: Harvard Business School Press
Publication Date: 1 May 2010
Dimensions: 14.9 x 2.2 x 21.8 cm
Format: Hardcover
Pages: 224
Condition: NEW
Product_ID: 14BB1C9069

 

 

One small idea can ignite a revolution just as a single matchstick can start a fire. One such idea - putting employees first and customers second - sparked a revolution at HCL Technologies, the IT services giant. In this candid and personal account, Vineet Nayar - HCLT's celebrated CEO - recounts how he defied the conventional wisdom that companies must put customers first, then turned the hierarchical pyramid upside down by making management accountable to the employees, and not the other way around. By doing so, Nayar fired the imagination of both employees and customers and set HCLT on a journey of transformation that has made it one of the fastest-growing and profitable global IT services companies and according to ''BusinessWeek'', one of the twenty most influential companies in the world.Chapter by chapter, Nayar recounts the exciting journey of how he and his team implemented the employee first philosophy by: creating a sense of urgency by enabling the employees to see the truth of the company's current state as well as feel the 'romance' of its possible future state; creating a culture of trust by pushing the envelope of transparency in communication and information sharing; inverting the organizational hierarchy by making the management and the enabling functions accountable to the employee in the value zone; and unlocking the potential of the employees by fostering an entrepreneurial mind-set, decentralizing decision making, and transferring the ownership of 'change' to the employee in the value zone. Refreshingly honest and practical, this book offers valuable insights for managers seeking to realize their aspirations to grow faster and become self-propelled engines of change.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 WHAT MATTERS NOW Gary Hamel

 CULTURE SHOCK: HANDBOOK FOR 21ST CENTURY BUSINESS

 DRIVE: SURPRISING TRUTH ABOUT WHAT MOTIVATES US

 THE CEO: CHIEF ENGAGEMENT OFFICER John Smythe

 MAVERICK! Ricardo Semler

 REAL LEADERS DON'T DO POWERPOINT Christopher Witt