|
|
[zasłonięte]@wp.pl |
|
609 [zasłonięte] 114
|
|
11[zasłonięte]437 |
|
|
|
EKSPRESOWA I NAJTAŃSZA WYSYŁKA!
TOWAR WYSYŁAM W CIĄGU
24 GODZIN OD MOMENTU ODNOTOWANIA WPŁATY, BĄDŹ WYBORU PRZESYŁKI POBRANIOWEJ.
LIST POLECONY (wpłata na konto)
LIST POLECONY PRIORYTETOWY (wpłata na konto) PRZESYŁKA
POBRANIOWA (płatne przy odbiorze)
PRZESYŁKA POBRANIOWA PRIORYTETOWA (płatne przy odbiorze)
ZACHĘCAMY DO ZAKUPU WIĘKSZEJ ILOŚCI GIER, GDYŻ WTEDY ZAOSZCZĘDZAJĄ PAŃSTWO NA KOSZTACH WYSYŁKI. PONIEWAŻ CZY KUPUJEMY JEDNĄ GRĘ CZY PIĘĆDZIESIĄT, TO ZA PRZESYŁKĘ PŁACIMY TYLE SAMO!!!
TOWAR WYSYŁAMY
W BEZPIECZNYCH
KOPERTACH BĄBELKOWYCH,
DZIĘKI CZEMU MAJĄ PAŃSTWO PEWNOŚĆ, ŻE WTEDY GRY DOTRĄ CAŁO I BEZPIECZNIE.
|
|
|
1. PAYU
(DAWNE "PŁACĘ Z ALLEGRO")
2. PRZELEW NA KONTO BANKOWE 17 1090 [zasłonięte] 2[zasłonięte]8350001 [zasłonięte] 165997
3. PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE TOWARU
|
|
|
PRZEDMIOTEM AUKCJI SĄ GRY:
"INSTINCT"
+ "SEAL OF EVIL"
+ "EMPIRE EARTH"
+ "EMPIRE EARTH - SZTUKA PODBOJU"
+ "B-17 FLYING FORTRESS II - THE MIGHTY 8TH"
PLATFORMA:
OGÓLNY STAN: Bardzo dobry
NOŚNIK Z GRAMI: 1 Płyta
ZESTAW ZAWIERA: DVD + Pudełko
OPIS GRY: INSTINCT (polska wersja) - jest pozycją z gatunku FPS, łączącą bezpardonową strzelaninę z elementami horroru. Dodatkowo developerzy zaimplementowali w swym dziele motywy taktyczne, aby ubarwić rozgrywkę. Akcja została osadzona w roku 2004 i przedstawia nam tajną misję, w której bierze udział trzech agentów rosyjskiej FSB (Federalna Służba Bezpieczeństwa) – dwóch mężczyzn i kobieta.
Bohaterowie owi są jedynymi ocalałymi z katastrofy śmigłowca członkami ekipy, oddelegowanej do wyjaśnienia sytuacji w pewnym północnokoreańskim kompleksie wojskowo-badawczym. Baza ta została opanowana przez niebezpieczne ugrupowanie terrorystyczne, a jest dla Rosjan o tyle ważna, że jeszcze w czasach Związku Socjalistycznych Republik Radzieckich przeniesiono do niej prace nad zabójczym wirusem o kryptonimie Instynkt. Przedstawiciele Korei Północnej podejrzewają teraz o sabotaż siły rosyjskie, a ludzie z Kremla myślą dokładnie odwrotnie. Protagoniści muszą więc dokonać infiltracji kompleksu i rozwiązać zaistniały problem.
Naszymi przeciwnikami w grze są zarówno terroryści, jak i żołnierze północnokoreańscy. Ponadto okazuje się, iż wspomniany wirus zainfekował personel naukowy, zmieniając go w rzeszę zabójczych monstrów o nadnaturalnych zdolnościach. Ogółem przygotowano dziesięć rozmaitych typów oponentów, z którymi radzimy sobie przy pomocy dwunastu rodzajów broni (m.in. pistolet, karabin szturmowy, a nawet kusza). Natomiast akcja została podzielona na siedemnaście rozbudowanych etapów, obejmujących zamknięte pomieszczenia i rozległe przestrzenie otwarte. Wszystko generowane jest przez silnik DS2-Engine, oferujący wiele widowiskowych efektów (oświetlenie HDR, wolumetryczna mgła etc.).
Rozsądne wymagania sprzętowe:
Procesor 2.4 GHz, 512 MB RAM, 128 MB akcelerator 3D
OPIS GRY: SEAL OF EVIL (ang) - to produkcja, zaliczana do popularnego gatunku action/cRPG (hack'n'slash), w której gracze skupiają się głównie na walce i rozbudowywaniu cech prowadzonej postaci. Około 2,200 lat temu w starożytnych Chinach trwała bratobójcza wojna domowa. Prowincja Qin stała się wówczas praktycznie najsilniejszym regionem i dążyła do podbicia pozostałych sześciu prowincji. Warstwa fabularna Seal of Evil rozpoczyna się kilkanaście lat po długotrwałym konflikcie pomiędzy żołnierzami Qin a ludem Baivue. Dowódca tych ostatnich - Lan Xiong, a także jego mag - Chi Huan giną w nieznanych okolicznościach. Gracze wcielają się w postać Lan Wei, córki Lan Xionga, która rozpoczyna wędrówkę w celu odkrycia prawdy oraz pomszczenia ojca...
Autorzy ze studia developerskiego Object Software (na swoim koncie mają m.in. Fate of the Dragon czy Prince of Qin) zaimplementowali tutaj praktycznie wszystkie elementy, którymi dobry tytuł action/cRPG powinien się odznaczać. Nietuzinkowa bohaterka (szereg zróżnicowanych umiejętności, rozwijanych wraz z postępami w grze), mnóstwo przeciwników do pokonania, możliwość korzystania z magii (kilka szkół, różna siła działania czarów), mnóstwo przedmiotów, które włączymy do podręcznego ekwipunku (w tym magicznych) - to tylko wybrane przykłady starań twórców. Na uwagę zasługuje także efektowna oprawa audio-wizualna programu, która pozwala poczuć atmosferę Chin sprzed ponad dwóch tysięcy lat.
Rozsądne wymagania sprzętowe:
Pentium II 300 MHz, 128 MB RAM, karta grafiki 4MB, 1.6 GB HDD
OPIS GRY: EMPIRE EARTH (polska wersja) - to strategia czasu rzeczywistego stworzona przez zespół Stainless Steel Studios składający się z ludzi odpowiedzialnych za powstanie głośnej serii gier Age of Empires. Gra pozwala na rozgrywkę w kilku trybach: można niczym w Cywilizacji prowadzić swój naród (m.in. Greków, Anglików, Francuzów i Niemców) poprzez pół miliona lat rozwoju ludzkości (od paleolitu do epoki nanotechniki); można rozegrać jedną z czterech kampanii, gdzie obejmując pieczę nad postacią historyczną (np. baronem Ringhofebnem) musimy osiągnąć z góry założone cele; lub też zagrać z komputerem w trybie skirmish. Empire Earth zachwyca możliwościami rozwoju oraz ilością dostępnych technologii i jednostek. Występuje tu ponad 200 różnorodnych jednostek pochodzących z różnych epok (na przykład: paleolityczny chłop z oszczepem, kawalerzysta Napoleoński, współczesny czołg), oczywiście w danej epoce mamy dostęp tylko do odpowiednich dla niej oddziałów. Bitwy mogą toczyć się na wodzie (i pod nią), na lądzie i w powietrzu. W charakterze jednostek specjalnych spotkamy też wielu znajomych z książek historycznych, między innymi Aleksandra Wielkiego, Napoleona, czy Churchilla.
Ciekawą innowacją jest fakt, że w zależności od epoki zmieniają się surowce konieczne do rozwoju gospodarki. Liczba technologii, jest ogromna, niemalże uniemożliwia odkrywanie wszystkiego „jak leci” i wymusza na graczu wybieranie pomiędzy różnymi drogami rozwoju. Ponadto autorom należą się duże brawa za niezwykle zaawansowane komputerowe AI, które w sposób dynamiczny reaguje na poczynania gracza. Przykładowo jeżeli chcemy dokonać nalotu bombowego na jego terytorium, to komputer, gdy tylko „wybada”, że gromadzimy armadę powietrzną, przystępuje do budowy broni przeciwlotniczej, niwecząc tym samym nasze plany. Dużym plusem Empire Earth jest bardzo ładna i szczegółowa grafika. Wyczyny naszej nacji obserwujemy w całkowitym trójwymiarze, z możliwością zbliżania i oddalania widoku oczywiście w rozsądnym zakresie. Zastosowano tu patent podobny do tego znanego z Emperor: Battle for Dune, tzn. im dalej oddalamy widok, tym perspektywa, z której patrzymy zmierza w stronę tzw. z lotu ptaka, a wraz z przybliżaniem otrzymujemy widok z boku. Program pozwala też na rozgrywkę wieloosobową w siei lokalnej i Internecie oraz na tworzenie swoich własnych map i scenariuszy (zaimplementowany edytor).
- 500,000 lat rozwoju naszej cywilizacji, czternaście historycznych epok.
- Ponad 200 różnego rodzaju jednostek bojowych; 30 typów samolotów; 40 rodzajów okrętów; jednostki specjalne (np. Napoleon); kapłani i księża rzucający śmiercionośne czary, m.in. powstanie wulkanu, trzęsienia ziemi, plagi.
- 20 typów budynków oraz 150 różnorodnych technologii.
- Ponad 100 atrybutów charakteryzujących cywilizację, 21 rzeczywistych narodów (cywilizacji).
- Dyplomacja, handel jako pokojowe środki osiągania zamierzonych celów.
- Wielkie, dynamicznie generowane mapy.
Rozsądne wymagania sprzętowe:
Pentium II 400MHz, 64MB RAM, 8 MB akcelerator 3D
OPIS GRY: EMPIRE EARTH - SZTUKA PODBOJU (polska wersja) - to dodatek do znanej strategii czasu rzeczywistego zespołu Stainless Steel Studios - Empire Earth. Został on stworzony przez zespół Mad Doc Software, autora takich tytułów jak Star Trek: Armada oraz Civilization: Call to Power. The Art of Conquest zawiera trzy nowe kampanie dla trybu single player (kampania Azjatycka, Starożytny Rzym oraz II Wojna Światowa), szereg nowych jednostek i budynków oraz nową epokę „Space Age Epoch”, która pozwala graczom kontynuować rozwój ludzkości poza epokę „Nano”, przenieść się w przestrzeń kosmiczną i kolonizować nowe planety.
Akcja kampanii azjatyckiej umieszczona jest w realiach nowej epoki (lata 2200 - 2300). Kilka państw azjatyckich rozpoczyna kolonizować Marsa, w związku z czym do dyspozycji grających oddana została cała gama nowych futurystycznych jednostek (promów kosmicznych, wielkich okrętów bojowych, itp.), a akcja toczy się nie tylko na Ziemi, lecz także na powierzchni Czerwonej Planety (szereg nowych rodzajów terenu). Kolejne dwie kampanie umiejscowione są w epokach, które zawarte już były w podstawowej grze. Pierwsza przenosi nas do pierwszego wieku przed naszą erą, gdzie obejmujemy przewodzenie nad Imperium Rzymskim i możemy kierować jego rozwojem przez 200 lat. Stoczymy krwawe bitwy z licznymi plemionami barbarzyńskimi, Teutonami, itp. Druga z kolei przenosi nas do czasów II Wojny Światowej, na tereny Pacyfiku, gdzie możemy uczestniczyć w największych bitwach tego teatru działań wojennych, np. Bitwa o Midway oraz inwazja na Iwo Jimę. Oczywiście w obu tych kampaniach również spotkamy się z nowymi typami oddziałów (np. japońskie lotniskowce czy myśliwce Zero) i budynków.
Ponadto wszystkie występujące w grze cywilizacje dostały nowe cechy specjalne, np. Królestwo Italii jest potęgą metalurgiczną, co pozwala na wznoszenie budynków płacąc nie tylko złotem, lecz także żelazem. Udoskonaleniom poddany został również tryb rozgrywki wieloosobowej, dzięki czemu ujrzymy tu światowy ranking graczy i inne innowacje.
Rozsądne wymagania sprzętowe:
Pentium II 400MHz, 128MB RAM, 8MB akcelerator 3D
OPIS GRY: B-17 FLYING FORTRESS II - THE MIGHTY 8TH (ang) - B-17 to najsłynniejszy amerykański bombowiec z czasów II Wojny Światowej. Jego potężne uzbrojenie i duża odporność na uszkodzenia spowodowały, że samolot ten był bardzo skutecznym narzędziem w przeprowadzaniu ataków na miasta i obiekty militarne faszystowskich Niemiec. W 1992 roku firma Microprose przygotowała pierwszy symulator tego samolotu, który umożliwiał zajęcie miejsca za sterami „Latającej Fortecy”, czy też wcielenie się w rolę jednego z pozostałych członków załogi. Gra cieszyła się dużą popularnością, przede wszystkim ze względu na bardzo dobrą, jak na ówczesne czasy, grafikę oraz realizm.
B17 Flying Fortress 2: Mighty 8th to, jak sama nazwa wskazuje, sequel symulatora sprzed lat. Gracz ponownie może wziąć w swoje ręce los jednego z bombowców, czy też, czego nie było w pierwszej części, wcielić się w rolę pilota myśliwca eskortującego. Twórcy gry poszli jeszcze dalej, dając także możliwość zajęcia miejsca za sterami samolotów niemieckich, próbujących zestrzelić wrogie maszyny atakujące ich kraj. Oprawa audiowizualna gry dostosowana została do aktualnych możliwości sprzętowych. Poprawiony został realizm walki, uwzględniający teraz o wiele więcej parametrów, niż pierwowzór.
Dodatkowa możliwość zajęcia miejsca za sterami jednego z alianckich lub niemieckich myśliwców, dostępne samoloty to: amerykańskie P-38 Lightning, P-47 Thunderbolt oraz P-51 Mustang lub niemieckie: Bf-109, Fw-190 oraz odrzutowy Me-262 i rakietowy Me-163. Wiernie odwzorowany wygląd zewnętrzny i wewnętrzny „Latającej Fortecy” oraz pozostałych samolotów. Fotorealistyczna grafika i szczegółowe odwzorowanie terenu, do stworzenia którego wykorzystane zostały między innymi
fotografie satelitarne. Realistyczne odwzorowanie zachowania się maszyn w powietrzu - nowe elementy strategiczne
np. wybór trasy przelotu, logistyka itp.
Rozsądne wymagania sprzętowe:
Pentium II 600MHz, 128MB RAM, akcelerator 3D
GRY DOŁĄCZONE DO CZASOPISMA:
Zobacz nasze pozostałe aukcje:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|