Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Emocjonomika, wykorzystanie emocji a sukces...

24-01-2012, 4:59
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Aktualna cena: 15 zł     
Użytkownik krzys19572
numer aukcji: 2038897049
Miejscowość Mucharz
Wyświetleń: 17   
Koniec: 15-01-2012 12:38:50

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2010
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha



 

"Emocjonomika" jest świetnie napisana, gruntownie przemyślana i pełna niezwykle przekonujących sugestii. Wyjaśnia, w jaki sposób emocje biorą górę nad logiką, pokazuje, jak wykorzystywać emocje w budowaniu marki, strategii reklamy, sprzedaży i kontaktów z klientami” – przekonuje Martin Lindstrom, autor książki „Dziecko reklamy”. "Emocjonomika" opisuje emocjonalne strategie z wykorzystaniem Matrycy Emocjonomicznej (Emotionomics Matrix) jako przewodnika oraz specyficzne, taktyczne gotowe do zastosowania plany działania. Książka prezentuje też autentyczne przykłady z działalności wiodących organizacji biznesowych i zawiera ogromny zasób pomocnych, a przy tym prowokacyjnych i często zabawnych obserwacji ludzkiej natury. Autor "Emocjonomiki" Dan Hill jest założycielem i prezesem firmy konsultingowej Sensory Logic. Jest autorytetem w dziedzinie wpływu emocji na zachowanie konsumentów i pracowników oraz ekspertem w wykorzystaniu mimiki twarzy do analizy procesów decyzyjnych klientów.
Wykorzystanie emocji a sukces w biznesie 
Osiemdziesiąt procent decyzji podejmujemy pod wpływem emocji - wykazały to najnowsze badania z dziedziny neurologii i funkcjonowania mózgu. 

Emocjonomika uczy postrzegać emocje w kategoriach możliwości biznesowych: w obecnych warunkach zaostrzającej się konkurencji rynkowej, wobec setek podobnych produktów, emocje mogą wywierać istotny wpływ na decyzje klientów. Autor odwołuje się do obserwacji mimiki twarzy – najskuteczniejszej metody pomiaru i analizowania reakcji emocjonalnych. Pokazuje też, jak wykorzystywać emocje w poszczególnych działaniach biznesowych – budowaniu marki, projektowaniu produktów, reklamie, sprzedaży, obsłudze klientów i zarządzaniu pracownikami. 





numer gg: 737853
kontakt: [zasłonięte]@interia.pl



Płatności podane są w zakładce Dostawa i płatność.
Płacąc zwykłym przelewem proszę wpłacać pieniądze na konto: Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. 56 1020 [zasłonięte] 1[zasłonięte]4330002 [zasłonięte] 008234 i podać w tytule TYTUŁ PRZEDMIOTU i swój NICK Z ALLEGRO.

Przy zakupie więcej niż jeden rzeczy na moim allegro, proszę o wcześniejszy kontakt w sprawie obliczenia jednego kosztu wysyłki.



Wysyłka realizowana jest na drugi dzień po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie.