Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Emocjonomika - Hill Dan

10-10-2014, 8:21
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 41 zł     
Użytkownik Piotr26047
numer aukcji: 4593601644
Miejscowość Tychy
Wyświetleń: 2   
Koniec: 10-10-2014 07:57:11

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2010
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Nowa strona 3
 
 
 
   

Księgarnia PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24

tel.  501 [zasłonięte] 370

Księgarnia stacjonarna: 
519 [zasłonięte] 288

504 [zasłonięte] 187

[zasłonięte]@tlen.pl
 
   

Książkę wysyłamy listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na
konto.

Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę VAT.

W tytule przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.


Odbiór osobisty:

Księgarnia PIM, Tychy

ul. Jana Pawła II 24

pon-pt 10-19; sob 10-16.

tel. 519 [zasłonięte] 288

Przy odbiorze osobistym proszę o kontakt z księgarnią w godzinach pracy księgarni.

 

 
    

Wpłata na konto:

 Alior Bank

21 2490 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0050000 [zasłonięte] 798709

 

 
   

Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł.

 
Emocjonomika
Wykorzystanie emocji a sukces w biznesie
Hill Dan

wydawnictwo REBIS
wydanie 2010 r.
ISBN:[zasłonięte]978-8310-369-4
Tłumaczenie: Środa Jacek
Format: 15.5x23.0cm
Ilość stron: 416
Oprawa: Twarda
Wydanie: 1

Opis książki Emocjonomika:
Osiemdziesiąt procent decyzji podejmujemy pod wpływem emocji - wykazały to najnowsze badania z dziedziny neurologii i funkcjonowania mózgu.

Emocjonomika uczy postrzegać emocje w kategoriach możliwości biznesowych: w obecnych warunkach zaostrzającej się konkurencji rynkowej, wobec setek podobnych produktów, emocje mogą wywierać istotny wpływ na decyzje klientów. Autor odwołuje się do obserwacji mimiki twarzy – najskuteczniejszej metody pomiaru i analizowania reakcji emocjonalnych. Pokazuje też, jak wykorzystywać emocje w poszczególnych działaniach biznesowych – budowaniu marki, projektowaniu produktów, reklamie, sprzedaży, obsłudze klientów i zarządzaniu pracownikami.

„Książka Dana Hilla to objawienie”.
Philip Kotler, autor Marketingu
„Emocjonomika uczy, jak budować więzi empatii z klientami, które zapewnią firmie rozwój w nadchodzących latach”.
Martin Lindstrom, autor książki Dziecko reklamy
„Emocjonomika jest świetnie napisana, gruntownie przemyślana i pełna niezwykle przekonujących sugestii. Wyjaśnia, w jaki sposób emocje biorą górę nad logiką, pokazuje, jak wykorzystywać emocje w budowaniu marki, strategii reklamy, sprzedaży i kontaktów z klientami. Nie zwlekaj – kup ją, przeczytaj i wykorzystaj w praktyce, zanim zrobi to twoja konkurencja”.
Jeffrey Gitomer, autor Czerwonej książeczki sprzedawcy

Dan Hill jest założycielem i prezesem firmy konsultingowej Sensory Logic. Jest autorytetem w dziedzinie wpływu emocji na zachowanie konsumentów i pracowników oraz ekspertem w wykorzystaniu mimiki twarzy do analizy procesów decyzyjnych klientów. Często występuje jako mówca na konferencjach biznesowych na całym świecie i jest autorem książki Body of Truth: Leveraging What Consumers Can’t Or Won’t Say.

okładka