Osiemdziesiąt procent decyzji podejmujemy pod wpływem emocji - wykazały to najnowsze badania z dziedziny neurologii i funkcjonowania mózgu.
Emocjonomika uczy postrzegać emocje w kategoriach możliwości biznesowych: w obecnych warunkach zaostrzającej się konkurencji rynkowej, wobec setek podobnych produktów, emocje mogą wywierać istotny wpływ na decyzje klientów. Autor odwołuje się do obserwacji mimiki twarzy ? najskuteczniejszej metody pomiaru i analizowania reakcji emocjonalnych. Pokazuje też, jak wykorzystywać emocje w poszczególnych działaniach biznesowych ? budowaniu marki, projektowaniu produktów, reklamie, sprzedaży, obsłudze klientów i zarządzaniu pracownikami.
?Książka Dana Hilla to objawienie?.
Philip Kotler, autor Marketingu
?Emocjonomika uczy, jak budować więzi empatii z klientami, które zapewnią firmie rozwój w nadchodzących latach?.
Martin Lindstrom, autor książki Dziecko reklamy
?Emocjonomika jest świetnie napisana, gruntownie przemyślana i pełna niezwykle przekonujących sugestii. Wyjaśnia, w jaki sposób emocje biorą górę nad logiką, pokazuje, jak wykorzystywać emocje w budowaniu marki, strategii reklamy, sprzedaży i kontaktów z klientami. Nie zwlekaj ? kup ją, przeczytaj i wykorzystaj w praktyce, zanim zrobi to twoja konkurencja?.
Jeffrey Gitomer, autor Czerwonej książeczki sprzedawcy
Dan Hill jest założycielem i prezesem firmy konsultingowej Sensory Logic. Jest autorytetem w dziedzinie wpływu emocji na zachowanie konsumentów i pracowników oraz ekspertem w wykorzystaniu mimiki twarzy do analizy procesów decyzyjnych klientów. Często występuje jako mówca na konferencjach biznesowych na całym świecie i jest autorem książki Body of Truth: Leveraging What Consumers Can?t Or Won?t Say.