Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

EMOCJE KOMUNIKACJA dzieci autystyczne SPECJALNA

28-06-2015, 10:10
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 239.60 zł     
Użytkownik domki
numer aukcji: 5402995893
Miejscowość Tychy
Wyświetleń: 3   
Koniec: 28-06-2015 10:05:17

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

EMOCJE KOMUNIKACJA dzieci autystyczne SPECJALNA
B.D     Wystawiam paragon lub fakturę VAT

 

 

 

OFERTA SKŁADA SIĘ Z 8. przedmiotów:

 

 

 

UCZĘ SIĘ ROZUMIEĆ INNYCH – Patrzenie i wskazywanie

 

 Beata Blok, Zofia Brzeska, Małgorzata Marszałek, Katarzyna Radtke-Michalewska

 


Patrzenie i wskazywanie” jest pierwszą częścią cyklu „Uczę się rozumieć innych". Stanowi pomoc do uczenia jednych z podstawowych funkcji społecznych, jakimi są patrzenie na obiekty wskazywane przez inne osoby oraz podążanie za wzrokiem drugiej osoby. Umiejętności te są jedną z podwalin prawidłowego rozwoju społecznego.

 

Publikacja zawiera zestaw zdjęć przedstawiających osoby dorosłe oraz dzieci w różnych sytuacjach społecznych. Pokazują oni i patrzą na różne obiekty. Każda fotografia umieszczona jest na jednej stronie. Na sąsiedniej stronie znajduje się miniatura zdjęcia oraz pytania, które powinny być użyte w trakcie jej omawiania. Pomoc została tak pomyślana, że po złożeniu publikacji (jak stawia się kalendarz biurowy) można prezentować dziecku tylko zdjęcie. Konstrukcja pytań i poleceń umożliwia pracę zarówno z dzieckiem mówiącym, jak i niemówiącym lub mającym problemy z adekwatnym wysławianiem się.

 

 

 

format B5
objętość 162 kolorowe strony
ISBN [zasłonięte]978-8334-612-5

wydawnictwo: Harmonia

 

 

 

UCZĘ SIĘ ROZUMIEĆ INNYCH – Emocje i gesty


Autorzy: Beata Blok, Zofia Brzeska, Małgorzata Marszałek, Katarzyna Radtke-Michalewska

 

Emocje i gesty” są drugą częścią cyklu „Uczę się rozumieć innych". W publikacji wykorzystano kilkadziesiąt zdjęć osób wyrażających w różny sposób podstawowe emocje, na przykład radość, smutek czy strach. Każda fotografia umieszczona jest na jednej stronie. Na sąsiedniej stronie znajduje się miniatura zdjęcia oraz pytania, które powinny być użyte w trakcie jej omawiania. Pomoc została tak pomyślana, że po złożeniu publikacji (jak stawia się kalendarz biurowy) można prezentować dziecku tylko zdjęcie.

 

Pytania i polecenia są pomocą w nauce rozpoznawania, nazywania oraz wskazywania przyczyn pojawienia się różnorodnych stanów emocjonalnych w zależności od kontekstu sytuacyjnego. Książka powstała z myślą o kształtowaniu umiejętności ważnych dla rozwoju społecznego zarówno małych dzieci, jak i osób z zaburzeniami, na przykład ze spektrum autyzmu.

 

 

 

format B5
objętość 128 kolorowych stron
oprawa miękka
ISBN [zasłonięte]978-8334-667-5

wydawnictwo: Harmonia

 

UCZĘ SIĘ ROZUMIEĆ INNYCH – Mówienie i myślenie

 

 Beata Blok, Zofia Brzeska, Małgorzata Marszałek, Katarzyna Radtke-Michalewska

 


 

Mówienie i myślenie” jest trzecią częścią cyklu „Uczę się rozumieć innych”. Publikacja służy nauce zrozumienia zasad rządzących komunikacją międzyludzką oraz doskonaleniu umiejętności prawidłowego interpretowania dialogów prowadzonych w różnych kontekstach sytuacyjnych. W książce znajduje się zbiór zdjęć przedstawiających osoby w rozmaitych sytuacjach oraz wyrażających wiele emocji, takich jak: szczęście, smutek, niedowierzanie, zazdrość, współczucie czy żal. Na sąsiednich stronach znajduje się duże zdjęcie oraz jego miniatura wraz z zadaniami dla dziecka. W ramach ćwiczeń dzieci przyporządkowują wypowiedzi do osób ze zdjęcia, dobierają lub wymyślają dialogi pasujące do przedstawionych sytuacji, zastanawiają się, o czym mogą myśleć ukazane osoby. Na końcu książki znajdują się karty z wypowiedziami osób (w dymkach) oraz z towarzyszącymi tym wypowiedziom myślami (w chmurkach), będącymi kopią zdań umieszczonych przy każdym zdjęciu. Wypowiedzi i myśli służą do samodzielnego układania ich na fotografii, zgodnie z kontekstem. Karty te można skopiować, wyciąć potrzebne elementy, a następnie dopasować je do zdjęcia, kładąc obok osób, które wypowiedziały lub pomyślały dane słowa.

 

Publikacja ma na celu kształtowanie umiejętności ważnych dla rozwoju społecznego zarówno małych dzieci, jak i osób z zaburzeniami, na przykład ze spektrum autyzmu.

format B5
objętość 130 kolorowych stron
oprawa miękka
ISBN [zasłonięte]978-8334-694-1

wydawnictwo: Harmonia

 

 

Emocje i relacje społeczne - stymulacja

 

Autor: Marta Korendo

„Emocje i relacje społeczne – stymulacja” to zbiór obrazków sytuacyjnych, dziki którym terapeuci mogą ćwiczyć umiejtnośćrozumienia i nazywania emocji i norm społecznych zarówno z dziemi, jak i z dorosłymi. Postaci na rysunkach przedstawione są z pominiciem rysów twarzy, aby wyeliminować schematyczne rozpoznawanie emocji poprzez patrzenie na układ ust. Pozwala to na odczytywanie emocji z kontekstu, konsytuacji, postawy ciała, wykonywanego ruchu. Umoliwia też rónorodninterpretację znaczenia w zalenoci od nadanej ilustracji treci (rysunki nie zawsze przedstawiają emocje skrajne jak strach czy radość, dziki czemu pozwalają na rozmowę o takich emocjach/uczuciach jak tsknota, duma, zazdrość itp.) 

Wykorzystując obrazki, można ćwiczyć:

- narrację,

- nazywanie emocji i podawanie ich przyczyn,

- różnicowanie emocji w zależności od zmian treści narracji,

- przyjmowanie perspektywy myślowej bohaterów poprzez nazywanie ich emocji oraz wymyślanie słów, które mogą w danej sytuacji wypowiedzieć,

- rysowanie wyrazu twarzy bohaterów w zależności od nadanego znaczenia,

- rozumienie zależności emocji od zdarzeń/sytuacji/słów,

- kategoryzację emocji.

 

 

 

Wydawnictwo: Wydawnictwo Metody Krakowskiej
Ilość stron: 32 karty

POZNAJEMY EMOCJE

Zestaw I – radość i smutek


Rozpoznawanie emocji jest niezwykle ważne w komunikacji między ludźmi. Jest to właściwie alfabet stosunków międzyludzkich, którego uczymy się znacznie wcześniej niż jakiegokolwiek innego alfabetu. Niektórym osobom (na przykład niepełnosprawnym) musimy jednak pomóc w nauczeniu się rozpoznawania, nazywania i rozróżniania emocji. Temu właśnie służą publikacje z serii Poznajemy emocje.

 

W zestawie I pt. Radość i smutek znajdują się:


  • 24 karty z kolorowymi fotografiami osób wyrażających w różny sposób radość i smutek

  • kartę z emotikonami symbolizującymi radość i smutek

  • opis wykorzystania kart do nauki i zabawy.

 

format B5
oprawa teczka
zeszyt A5, 16 stron
plansze 25 kart
ISBN [zasłonięte]978-8334-673-6

WYDAWNICTWO: Harmonia

 

 

POZNAJEMY EMOCJE

Zestaw II – życzliwość i gniew


Rozpoznawanie emocji jest niezwykle ważne w komunikacji między ludźmi. Jest to właściwie alfabet stosunków międzyludzkich, którego uczymy się znacznie wcześniej niż jakiegokolwiek innego alfabetu. Niektórym osobom (na przykład niepełnosprawnym) musimy jednak pomóc w nauczeniu się rozpoznawania, nazywania i rozróżniania emocji. Temu właśnie służą publikacje z serii Poznajemy emocje.

 

W zestawie II pt. Życzliwość i gniew znajdują się:


  • 24 karty z kolorowymi fotografiami osób wyrażających w różny sposób życzliwość i gniew

  • kartę z emotikonami symbolizującymi życzliwość i gniew

  • opis wykorzystania kart do nauki i zabawy.

format B5
oprawa teczka
zeszyt A5, 16 stron
plansze 25 kart
ISBN [zasłonięte]978-8334-674-3

wydawnictwo: Harmonia

 

 

POZNAJEMY EMOCJE

Zestaw III – duma i wstyd


Rozpoznawanie emocji jest niezwykle ważne w komunikacji między ludźmi. Jest to właściwie alfabet stosunków międzyludzkich, którego uczymy się znacznie wcześniej niż jakiegokolwiek innego alfabetu. Niektórym osobom (na przykład niepełnosprawnym) musimy jednak pomóc w nauczeniu się rozpoznawania, nazywania i rozróżniania emocji. Temu właśnie służą publikacje z serii Poznajemy emocje.


W zestawie III pt. Duma i wstyd znajdują się:


  • 24 karty z kolorowymi fotografiami osób wyrażających w różny sposób dumę i wstyd

  • kartę z emotikonami symbolizującymi dumę i wstyd

  • opis wykorzystania kart do nauki i zabawy.

format B5
oprawa teczka
zeszyt A5, 16 stron
plansze 25 kart
ISBN [zasłonięte]978-8334-675-0

wydawnictwo: Harmonia

 

 

POZNAJEMY EMOCJE

Zestaw IV – strach i wstręt


Rozpoznawanie emocji jest niezwykle ważne w komunikacji między ludźmi. Jest to właściwie alfabet stosunków międzyludzkich, którego uczymy się znacznie wcześniej niż jakiegokolwiek innego alfabetu. Niektórym osobom (na przykład niepełnosprawnym) musimy jednak pomóc w nauczeniu się rozpoznawania, nazywania i rozróżniania emocji. Temu właśnie służą publikacje z serii Poznajemy emocje.


W zestawie IV pt. Strach i wstręt znajdują się:


  • 24 karty z kolorowymi fotografiami osób wyrażających w różny sposób strach i wstręt

  • kartę z emotikonami symbolizującymi strach i wstręt

  • opis wykorzystania kart do nauki i zabawy.

format B5
oprawa teczka
zeszyt A5, 16 stron
plansze 25 kart
ISBN [zasłonięte]978-8334-676-7

wydawnictwo: Harmonia

 

 

 

 wypełnij - formularz płacę

niezależnie od formy płatności

 

Regulamin aukcji na stronie O MNIE kupujesz-akceptujesz

 

DANE DO PRZELEWU:
P.P.H.U Najbar Mirosław
ul.Batorego 24
43-100 Tychy
ING BANK ŚLĄSKI
92 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]3990023 [zasłonięte] 247368


TEL     32 [zasłonięte] 93         32 [zasłonięte] 72