Witam
Przedmiotem aukcji są półbuty chłopięce firmy EMEL
- rozmiar: 36
- długość wkładki: 25,5cm (wkładka mierzona jest do samego końca, zaś bucik ma zwężony nosek, więc w rzeczywistości jej długość ma około 1-1,5cm mniej - ok. 24-24,5cm)
- model: E78
- kolor cholewki: BIAŁY
- obuwie wykonane ze skóry ekologicznej
- wnętrze buta - podszewka : skóra naturalna / materiał tekstylny (okolice palców)
- wkładka: skóra naturalna
- podeszwa: lekka, wykonana z tworzywa
- usztywniony zapiętek
- obcas: ok 2 cm
- rodzaj zapięcia: sznurowadła
Obuwie zakupione na naszych aukcjach wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmą kurierską Pocztex.Towar wysyłamy w dni robocze od poniedziałku do piątku w ciągu 24 godzin od wpływu pieniędzy na konto.Zakupy dokonane do godziny 12.00 staramy się wysyłać tego samego dnia.
Przy jednorazowym zakupie więcej niż jednej pary - koszt wysyłki liczony jest tylko jeden raz (pod warunkiem wskazania jednego adresu dostawy). Zakupiony towar można całkowicie zwrócić lub wymienić na inny rozmiar, kolor czy model w ciągu 10 dni od daty otrzymania przesyłki.W przypadku wymiany bardzo prosimy o wcześniejsze uzgodnienie telefoniczne (tel.do sklepu: 32[zasłonięte]678-36, pn-pt 9.00-17.30)Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania i musi być kompletny.Do obuwia koniecznie należy dołączyć paragon (lub fakturę).Po otrzymaniu zwracanego towaru przesyłamy jego równowartość przelewem na wskazane konto bankowe w terminie do 3 dni roboczych.Koszty wysyłki przy zwrocie i wymianie ponosi kupujący (klient).Wystawiamy paragon, który jest podstawą 2-letniej gwarancji. Na życzenie klienta wystawiamy fakturę VAT.Gwarancja obejmuje wady ukryte oraz niezgodność towaru z umową.W przypadku niezgodności towaru z umową proszę o możliwie szybki kontakt ze sklepem a następnie o odesłanie obuwia wraz z paragonem i formularzem reklamacyjnym. Koszty przesyłki w takiej sytuacji ponosi nasza firma.W przypadku reklamacji - po wcześniejszym kontakcie i wypełnieniu formularza reklamacyjnego proszę odesłać obuwie na adres firmy.Klient zostanie poinformowany o sposobie rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni roboczych.W przypadku reklamacji zasadnej obuwie zostanie naprawione lub wymienione na nowe. W sytuacji, kiedy naprawa lub wymiana jest niemożliwa, klient otrzyma zwrot gotówki.