Witajcie Dzisiaj sprzedaje swojego E-MAXXA. Jest to najnowsza wersja oznaczeniu 3903 mająca przeniesienie napędu zaadaptowane z e-revo. Model jest wyposażony w napęd BL o mocy maksymalnej 2200W, czyli około 4KM w przypadku silnika nitro. Model używany sporadycznie, mimo tego że mam go od ponad roku, wygląda bardzo dobrze. To samo tyczy się mechaniki, w ostatnich 3 miesiącach jeździł zaledwie kilkukrotnie. Użytkowany praktycznie tylko na asfalcie. W zimę na parkingu w centrum handlowym, także ani jeden wkręt czy śrubka nie są zardzewiałe. Mechanicznie jest w rewelacyjnym stanie - posiada drobne ślady użytkowania widoczne na zdjęciach (lekko ukruszona wanienka jednej z baterii). model używany na niskich timingach, przez dorosłego użytkownika, nigdy nie skakał i nie był jeżdżony w piachu. E-maxx nawet nie był specjalnie czyszczony do zdjęcia, co widać, i co potwierdza jego skromną przeszłość użytkową.
Ok, więc zacznijmy od filmiku, na którym jest przedstawiona starsza wersja e-maxxa z tym silnikiem:
http://youtu.be/T9Qx1WIhjyE?t=3m40s
A tutaj co robi z Savagem:
http://www.youtube.com/watch?v=BWFXDRjkd84
Jeśli chodzi o bliższą specyfikację: Silnik to Turnigy Trackstar 4268 - jedyny silnik w tym rozmiarze, który jest 6 polowy o mocy 2.2KW - dla niewtajemniczonych, silniki najczęściej spotykane, czyli 2 polowe, mają naprawdę znacznie mniejszy moment obrotowy i dużo mniejszą sprawność. Silnik Kupiony w Polsce, jescze na gwarancji - sprawuje się rewelacyjnie, pod koniec jazdy z aktualnym przełożeniem ma maksymalnie 60 stopni przy temperaturze zewnętrznej oscylującej w granicach 15 stopni - z resztą po wpisaniu w Google wyskoczy mnóstwo pozytywnych recenzji odnośnie dokładnie tego motoru. Regulator XERUN to następca EZRUNA - regulator wytrzymuje 80A ciągłego, 380A przez 5s i około 960A przez 2s. Ten silnik ciągłego prądu pobiera około 45-60A przy zasilaniu 14.4V, w peaku maksymalne obciążenie przez 2-3s to maksymalnie 100A, także regulator posiada spory zapas mocy. Do zestawu dorzucam nową karte programującą - w przeciągu 2s bez dostępu do PC można zmienić wszytkie właściwości ESC. Regulator wręcz pancerny, poprzednia wersja obrosła legendą, ten jest jeszcze lepszy. Aparatura HK-GT2 zastąpiła standardową TQ która najnormalniej w świecie przy BL łapała zakłócenia. Jest to prosta aparatura na 2.4GHz - także można jeździć nawet pod liniami wysokiego napięcia i nic nam nie grozi. Bardzo ładnie obchodzi się z bateriami - mi alkaiczne baterie starczały na ponad 6 miesięcy. Amululatory Turnigy NANOTECH 2.65 (2650mAh 25/50C czyli 120A ciągłego i 240A peak obciązenia prądowego) - najnowsze i najlżejsze akumulatory li-pol - standardowe akumulatory 7.4V ważą 400g. Nanotechy ważą 170g z kablami, także na zestawie 2 aku do auta oszczędza się prawie pół kilo. Jeden zestaw starcza na 17-25 minut jazdy, czyli przy wszystkich 4 akumulatorach mamy prawie cała godzinę zabawy jednorazowo. Każdy akumulator jest po 8 cyklach, za każdym razem ładowane były Ładowarką Graupner B6 - z zintegrowanym balancerem i bid'em, więc bardzo dobrze obchodziła się z bateriami. Akumulatory miały ustawione odcięcie w modelu na 3.7V, także nigdy nie były rozładowane poniżej 2.8V. Są w fabrycznym stanie. Licytujesz 2 komplety.
Akcesoria. W przypadku licytacji dodaję m.in: Stalowe używane osie z modelu 3986 (po zmianie łożysk powinny pasować do 3903) Aluminiowe popychacze
Zestaw śrubek i wkrętów ze stali nierdzewnej o wartości 250zł (1000el specjalnie wyselekcjonowanych śrub do e-maxxa w pudełku - sprowadzone z USA) Dodatkową zębatkę odbierającą Kilka olejów do amortyzatorów Team Losi
Komplet kół hpi dirtbonz (4 szt.) - jedna opona do sklejenia lub wymiany. Wahacz
Bulkhead Standardowe klucze traxxasa
W przypadku opcji kup teraz lub po przekroczeniu 1700zł w licytacji dodatkowo dorzucę: Komplet amortyzatorów PROLINE POWERSTROKE HD dedykowanych do E-MAXXA - jest to kultowy zestaw alu amortyzatorów o progresywnym działaniu. W zestawie są wszystkie dodatkowe tłoczki, oraz oryginalny olej. Amory użyte kilka razy i potem schowane do pudełka - uznałem że przy mojej jeździe po prostu nie ma sensu ich używać. Ściągnięcie ich z USA kosztowało mnie 480zł. Używane na e-bayu są warte około 130-150 dolarów. W zestawie są pudełka: Do silnika Do akumulatorów Do radia Do zestawu śrub Cena Kup teraz tego zestawu wydaje mi się skalkulowana na sensownym poziomie. Uwzględniając wysztkie modyfikacje i dodatki które zostały zaimplementowane, cena nowego takiego zestawu wyniesie Was około: Model 1400zł (1800zł z tanimi akumulatorami od traxxasa) Silnik 300zł Regulator 290zł Amortyzatory 480zł Zestaw akumulatorów (125zł x 4) = 500zł Zestaw Śrub 250zł Pozostałe elementy około 250-300zł. Najbiedniej wychodzą okolice 3400zł. U mnie cena kup teraz skalkulowana jest na, wg mnie ucziwym poziomie okolicach 50% nowego zestawu. Cena kup teraz do uzgodnienia. Mile widziany odbiór osobisty we Wrocławiu mogę dowieźć do nowego właściciela. W razie pytań zapraszam do kontaktu przez tel: 792 [zasłonięte] 248 lub przez "zadaj pytanie sprzedającemu". Ceny wysyłki są orientacyjnie, najchętniej wyślę to kurierem wskazanym przez kupującego.