Emapa GeoMarketing |
|
Emapa GeoMarketing to rozwiązanie stworzone z myślą o wszystkich firmach, dla których istotne jest sprawne zarządzanie informacją przestrzenną. Szacuje się, że ok. 80% informacji i podejmowanych decyzji ma aspekt przestrzenny, szczególnie w biznesie, często prowadzonym w wielu lokalizacjach*. Systemy GIS (z ang. Geographic Information Systems), czyli narzędzia do zarządzania informacją przestrzenną wyposażą Cię w dodatkową wiedzę i ułatwią podejmowanie optymalnych decyzji biznesowych.
Emapa GeoMarketing umożliwia zobrazowanie wszystkich informacji dotyczących danej placówki w postaci wielkości i koloru ikon, czy wykresów. Otrzymujesz w ten sposób do ręki mapy tematyczne - niezastąpione narzędzie służące do analiz porównawczych.
Emapa GeoMarketing |
|
Program Emapa GeoMarketing zawiera następujące moduły funkcjonalne:
- Import danych: dzięki modułowi importu danych możliwe jest automatyczne pobranie danych z dowolnie obszernego zbioru, bez konieczności ich przepisywania czy kopiowania.
- Automatyczne geokodowanie: geokodowanie to nanoszenie na mapę obiektów na podstawie danych adresowych..
- Automatyczna aktualizacja: zmiana w zewnętrznej, źródłowej bazie danych może być automatycznie uwzględniana w programie.
- Mapy tematyczne: mapy tematyczne to niezastąpione narzędzie służące do analiz porównawczych. Dzięki wykresom kołowym lub słupkowym można błyskawicznie porównać kilka wartości liczbowych przypisanych do danego obiektu.
- Przejrzysta prezentacja (ikonki): Emapa GeoMarketing umożliwia przedstawienie obiektów na mapie za pomocą sygnatury o dowolnej wielkości i kolorze.
- Wielokąty i łamane: dzięki możliwości rysowania linii i wielokątów można nanosić na mapę własne warstwy informacji np. regiony działania firmy, mapy zasięgu prowadzonej działalności, obszary konkurencji.
Emapa GeoMarketing |
|
Emapa GeoMarketing oraz Emapa Enterprise oferują Ci szereg wymiernych korzyści:
- wizualizację danych – poprzez umieszczenie wszystkich informacji na mapie zyskujesz nową wiedzę, dzięki której możesz spojrzeć na prowadzoną przez Ciebie działalność z szerszej perspektywy i skuteczniej zarządzać wszelkimi działaniami biznesowymi;
- uwzględnienie danych demograficznych;
- efektywną rejonizację sprzedaży;
- klarowną bazę do wnikliwych analiz – wizualizowane dane o wysokości sprzedaży w danym oddziale z uwzględnieniem innych informacji (np. liczba zatrudnionych pracowników, dane demograficzne regionu czy wszystkie inne istotne dla firmy dane dające się przedstawić w postaci liczbowej) pozwolą Ci na bieżące monitorowanie rentowności przedsiębiorstwa lub oddziału, jak również na planowanie działań długookresowych;
- optymalizację zarządzania;
- wytyczanie i optymalizację tras - optymalizacja tras to rozwiązanie problemu wytyczania trasy najkrótszej, najszybszej lub najtańszej, ale także optymalizacja kolejności odwiedzanych obiektów, wyznaczanie tras wielodniowych czy uwzględnianie aktualnych remontów dróg, objazdów i innych utrudnień;
- precyzyjne zarządzanie flotą pojazdów;
Emapa GeoMarketing |
|