INTERFEJS DIAGNOSTYCZNYELM 327 USB PL
NAJNOWSZA WERSJA
Najnowsza wersja elektroniki!
Urzadzenie pozwala na diagnostyke elektroniki silnika w samochodach zgodnych ze specyfikacja OBD2 lub EOBD czyli:
1. Wszystkie auta sprzedawane w Europie od 2001r benzynowe i od 2004r diesle
2. Niektore auta benzynowe sprzedawane w Europie ze starszych rocznikow
3. Wszystkie auta sprzedawane w USA od 1996r. benzynowe i od 2004r. diesle
4. Niektore diesle sprzedawane w USA ze starszych rocznikow.
UWAGA! Sprzedawane w Europie to znaczy WERSJE EUROPEJSKIE aut producentow zarowno z Europy jak i z USA, Japonii, Korei itd. Niektorzy producenci aut z USA (np.FORD), Korei (np.HYUNDAI) czy UE (np.VOLVO) sprzedaja w Europie auta z systemem OBD2 juz od starszych rocznikow. Jezeli nie jestes pewien czy Twoje auto jest zgodne z OBD2 ZAPYTAJ PRZED ZAKUPEM!
CO DIAGNOZUJE ELM 327?
ELM 327 jest dobry, zeby:
1. Zobaczyc dlaczego pali Ci sie lampka "CHECK ENGINE" w aucie
2. Skasowac kontrolke "CHECK ENGINE" jak zatankujesz kiepskie paliwo
3. Usunac bledy z pamieci komputera jak sam naprawisz usterke
Co jeszcze robi ten intefejs? Przeczytaj koniecznie:
1. Czyta i kasuje bledy DTC we wszystkich samochodach z OBD2/EOBD
2. Obsluguje wszystkie protokoly komunikacji lacznie z szyna CAN
3. Wylacza lampke CHECK ENGINE
4. Czyta kody bledow ogolnych i charakterystycznych producenta oraz podaje
ich znaczenie (takze PO POLSKU)
5. Czyta kody bledow zarejestrowanych (CHECK ENGINE juz sie pali)
6. Czyta kody bledow oczekujacych (CHECK ENGINE jeszcze nie zapalony)
7. Czyta i kasuje zamrozone ramki, ktore ostrzegaja o problemach
8. Odczytuje nr VIN (w autach wyprodukowanych po 2002r.)
9. Sprawdza kiedy bledy i lampka CHECK byly ostatnio kasowane (w niektorych
autach)
10. Monitoruje parametry pracy silnika na zywo (LIVE DATA)
11. Mierzy mocy silnika (KM) (potrzebny platny program np.PCMSCAN)
12. Pomaga testowac auto, np. czas na setke (potrzebny platny program
np.PCMSCAN)
NOWA WERSJA PLYTY GLOWNEJ
Interfejs wyposazony jest w NAJNOWSZY CHIP oraz NAJNOWSZA POPRAWIONA WERSJE PLYTY GLOWNEJ bez wady konstrukcyjnej, ktora uniemozliwiala diagnostyke OBD2 niektorych marek i modeli aut.
Kupujac u mnie masz pewnosc, ze interfejs
obsluzy kazdy protokol OBD2!
DARMOWE DODATKI W KOMPLECIE
Kupujac u mnie dostaniesz GRATIS w zestawie profesjonalnie przygotowana plyte CD a na niej m.in. oprogramowanie, instrukcja i przydatne materialy diagnostyczne. Wszystko PO POLSKU! Z moim zestawem bez problemu zainstalujesz interfejs i szybko odczytasz i skasujesz bledy. Kazdy sobie poradzi!
BEZPIECZNE ZAKUPY
SZYBKA WYSYLKA
TO MNIE WYROZNIA:
Sprawdzony towar - Najnizsza cena - Doswiadczenie w branzy Profesjonalna obsluga Klienta - Expresowa wysylka - Pomoc techniczna
Mozliwosc zwrotu w ciagu 10 dni - Gwarancja 12 m-cy
OPINIE ZADOWOLONYCH KLIENTOW
Przeczytaj moje komentarze i fragmenty korespondencji ze szczesliwymi Klientami, ktorzy kupili moje produkty i dzieki temu naprawili swoje auta i dowiedzieli sie wiele na temat ich dzialania:
Nawet mechanicy samochodowi, a wiec fachowcy, ktorzy znaja sie na rzeczy chwala moje interfejsy:
Zastanow sie czy warto kupic niby 5zl taniej i potem naciac sie na wysokie koszty wysylki, albo wogole problemy z wysylka ??!!DANE TECHNINCZNE 1. Interfejs dziala na kazdej wersji Windows zarowno 32-bit jak i 64-bit
2. Wymaga portu USB w komputerze i gniazda OBD2 w aucie
3. Obsluguje wszystkie typy protokolow komunikacji w samochodach:
- SAE J1850 PWM (41.6 kbaud)
- SAE J1850 VPW (10.4 kbaud)
- ISO 9141-2 (5 baud init, 10.4 kbaud)
- ISO 14230-4 KWP (5 baud init, 10.4 kbaud)
- ISO 14230-4 KWP (fast init, 10.4 kbaud)
- ISO 15765-4 CAN (11 bit ID, 500 kbaud)
- ISO 15765-4 CAN (29 bit ID, 500 kbaud)
- ISO 15765-4 CAN (11 bit ID, 250 kbaud)
- ISO 15765-4 CAN (29 bit ID, 250 kbau
Do pracownikow Allegro: Przedmioty tej aukcji nie naruszaja praw autorskich ani wlasnosci intelektualnej. Na dolaczonej plycie CD znajduja sie materialy naszego autorstwa lub objete licencja GNU General Public License. Transakcja przeprowadzona jest zgodnie z warunkami licencji GNU GPL.