ElmScan5 Compact - ELM327
ElmScan 5 Compact to interfejs we wtyku OBD2 na USB, zbudowany jest na prawdziwym oryginalnym procesorze ELM327 firmy ELMETRONICS nie jest to chiński klon zbudowany na PIC18F2420 w którym większość funkcji jak np. zamrożone ramki, J1850(konieczne do diagnostyki Forda, Mazdy, Jaguara, itp.), pomiary dynamiczne nie działa prawidłowo. Tylko oryginalny ElmScan 5 z prawdziwym układem ELM327 zapewnia w pełni bezproblemową pracę z protokołami J1850 PVM oraz nowymi autami z siecią CAN. Nie daj się nabrać na tanie chińskie podróbki które kosztują tyle ile sam procesor do ElmScan i pomimo wielu zapewnień ich sprzedawców nie realizują większości barwnie opisywanych funkcji.
Jesteśmy jedynym oficjalnym dystrybutorem amerykańskiej firmy ScanTool.net LLC jedynego właściciela praw autorskich do interfejsów opartych na układach ELM 32x i STN1110.
Interfejs diagnostyczny - ElmScan 5 Compact - ELM 327 USB
+ BEZPŁATNE PROGRAMY w tym PL
Interfejs diagnostyczny przeznaczony do diagnostyki silnika oraz wszystkich jego elektronicznych podzespołów m.in. takich jak przepustnica, przepływomierz, sondy lambda, czujniki temp., ciśnienia doładowania, powietrza, dawki paliwa, EGR, zawór EVAP, itp. Dzięki uniwersalności zastępuje przy diagnostyce silnika urządzenia serwisowe stosowane w autoryzowanych stacjach diagnostycznych. Urządzenie samoczynnie wykrywa protokół komunikacyjny i automatycznie dostosowuje go do konkretnego pojazdu czyniąc z każdego PC, laptopa, netbooka, touchpada profesjonalne narzędzie diagnostyczne. Interfejs współpracuje ze wszystkimi samochodami zgodnymi ze standardem OBDII / EOBD tj. :
1. Wszystkie auta sprzedawane w Europie od 2000r. benzynowe i od 2004r. diesle. 2. Niektóre auta benzynowe sprzedawane w Europie już od 1996r. 3. Wszystkie auta sprzedawane w USA od 1996r. benzynowe i od 2004r. diesle. 4. Niektóre diesle sprzedawane w USA ze starszych roczników.
5. Wszystkie auta Japońskie benzynowe po 2000r. i diesle po 2004r.
Interfejs diagnostyczny umożliwia dokonanie diagnostyki w zakresie: - odczyt / kasowanie kodów usterek OBD2 / EOBD / JOBD oraz CAN - kasowania kontrolki CHECK ENGINE oraz MIL - odczyt kodów usterek oczekujących (gdy kontrolka CHECK ENGINE jeszcze się nie świeci) - odczyt kodów błędów ogólnych i charakterystycznych dla producenta - odczyt kodów usterek zarejestrowanych powodujących zapalenie się kontrolki CHECK ENGINE - odczyt aktualnych parametrów pracy silnika w czasie rzeczywistym (LiveData) - podgląd zamrożonych ramek (Freeze Rames) - kontrola zużycia paliwa - test sond lambda oraz innych czujników takich jak: przepływomierz, przepustnica, czujnik temp. czujniki ciśnienia doładowania, MAP sensory, zawory EGR, EVAP itp.
Tym interfejsem możesz diagnozować, odczytywać i kasować błędy zapisane w sterowniku, podglądać parametry bieżące, odczytywać wartości z czujników, mierzyć moc, moment obrotowy, czas i prędkość na 1/4 mili w swoim samochodzie!!!!!
Urządzenie pozwala na diagnostykę elektroniki silnika w samochodach zgodnych ze specyfikacja OBDII / EOBD / JOBD
-Czyta i kasuje błędy DTC zapisane w sterowniku we wszystkich samochodach zgodnych z normą OBD2/EOBD -Obsługuje wszystkie protokoły komunikacji łącznie z magistralą CAN!! -Dzięki ELM 327 wyłączysz lampkę CHECK ENGINE!!! -Odczytuje kody błędów i podaje ich znaczenie PO POLSKU!! -Czyta kody błędów zarejestrowanych (kontrolka CHECK ENGINE świeci się ) -Czyta kody błędów oczekujących (CHECK ENGINE wyłączony) -Pokazuje wartości sygnałów ze wszystkich czujników (między innymi ciśnienie doładowania, sygnał sondy lambda, sygnał czujnika temp. przepływomierza, czujnika położenia przepustnicy, EGR, EVAP itp.) -Czyta i kasuje zamrożone ramki, które ostrzegają o problemach -Sprawdza kiedy błędy i lampka CHECK były ostatnio kasowane -Monitoruje parametry pracy silnika na żywo (LIVE DATA) -Mierzy moc silnika (KM) -Pomaga przeprowadzać rożne testy auta, np. czas do 100 km/h
Poniżej zdjęcia programów które są w zestawie:
OBDwiz oraz ScanTool.net obydwa w pełnej licencjonowanej wersji z możliwością darmowych aktualizacji.
w języku POLSKIM
|
Nie podajemy listy obsługiwanych samochodów ponieważ wraz z pojawieniem się nowych modeli stale się ona zwiększa, warunkiem działania jest zgodność z normą OBDII a zawsze z tą normą są zgodne auta wyprodukowane w Europie oraz Japoni po 2000r. z silnikami benzynowymi oraz diesle po 2004r. w USA wszystkie auta benzynowe po 1996r. oraz diesle po 2004r. Więc jeśli masz w swoim samochodzie silnik benzynowy wyprodukowany po 2000r. lub diesla po 2004r. interfejs będzie pasował na 100%
Interfejs ElmScan współpracuje z kilkunastoma wersjami oprogramowania.
Najnowsza wersja ElmScan USB posiada certyfikaty bezpieczeństwa i jakości CE oraz RoHS
ELM 327 obsługuje protokoły:
J1850 PWM (41.6 kbaud), J1850 VPW (10.4 kbaud), ISO 9141-2 (5 baud init, 10.4 kbaud), ISO KWP (5 baud init, 10.4 kbaud), ISO KWP (fast init, 10.4 kbaud), ISO CAN (11 bit ID, 500 kbaud), ISO CAN (29 bit ID, 500 kbaud), ISO CAN (11 bit ID, 250 kbaud), ISO CAN (29 bit ID, 250 kbaud)
W zestawie wraz z interfejsem dostajesz za darmo CD na którym jest :
Bezpłatnie darmowe OPROGRAMOWANIE w pełnej wersji w języku POLSKIM!!!
-sterowniki USB do interfejsu. - Drukowana instrukcja instalacji i obsługi, wraz ze zdjęciami, oraz instrukcja krok po kroku w formacie PDF. - Materiały pomocne podczas diagnozy (kody błędów, instrukcje kasowania inspekcji, itd.) -Informacje gdzie występują złącza diagnostyczne w różnych modelach.
Pełne wsparcie techniczne !!!
Dodatkowe dane techniczne interfejsu ElmScan we wtyku OBD2:
- Złącze diagnostyczne: 16-pinowe OBD2
- Podłączenie bezpośrednio do komputera PC, laptopa, PDA: przez złączę USB
- Diody LED sygnalizujące transmisje oraz połączenie ze sterownikiem samochodu.
- Zintegrowany, łatwy do przenoszenia, nie ma potrzeby podłączania dodatkowych kabli ani przejściówek cała elektronika jest wbudowana we wtyk OBD2.
Wymagania systemowe i sprzętowe
- Windows 95, 98, Me, 2000, XP, Vista, Win7, Mac OS, Linux, Windows CE, Windows Mobile, PocketPC 2003
- port USB w komputerze, laptopie, Pocket-PC (PDA)
- Auto zgodne ze specyfikacja OBD2/EOBD czyli wszystkie z silnikami benzynowymi wyprodukowane po 2000r. oraz diesle po 2004r. oraz niektóre auta
z wcześniejszych roczników
- gniazdo OBDII w samochodzie
Interfejs współpracuje z programami diagnostycznymi:
ScanTool.net (dostepna wersja PL), PCMSCAN (dostepna wersja PL), ScanXL-ELM (dostepna wersja PL), DashCommand-ELM, OBDWiz, EasyOBD II, ProScan, OBD2Spy, OBD Logger, OBD-II ScanMaster, RealScan, wOBD, OBD Gauge for Palm OS, ScanTest for Pocket PC, ScanMaster-ELM i wieloma innymi programami.
GRATIS!!! Płyta, Sterowniki, Instrukcja instalacji, Program po POLSKU w pełnej wersji, wskazówki i pomoce jak diagnozować auto.
Jeśli gdziekolwiek w Polsce kupiłeś interfejs opisany jako ELM, ELM327, Euroscan itp. to na 100% jest to chiński klon zbudowany na PIC18F2420.
Nie wierzysz?
Pobierz najnowszą wersję programu ScanTool.net ze strony producenta, podłącz interfejs do auta czy widzisz taki komunikat? Jeśli tak Twój interfejs to Chińska podróbka. Oryginalne interfejsy OBD2 ElmScan ELM 327, OBDLink możesz nabyć tylko u legalnych dystrybutorów a w Polsce jesteśmy nimi tylko my.
Gwarancja 24 miesiące (inni dają tylko 12)... sam odpowiedz sobie dlaczego....
Do każdego interfejsy dołączamy paragon fiskalny lub fakturę VAT.
Kontakt: tel. 534 [zasłonięte] 015 mail: [zasłonięte]@interfejsy-diagnostyczne.pl
|