KSIĘGARNIA FOTOGRAFICZNA BOOKOFF | UL.OGRODOWA 7 | 00-893 WARSZAWA | TEL. (22)[zasłonięte]253 62 | KSIĘGARNIA ARTYSTYCZNA BOOKOFF PRZY MUZEUM SZTUKI NOWOCZESNEJ W WARSZAWIE | UL. PAŃSKA 3 | 00-124 WARSZAWA | TEL. 512 [zasłonięte] 208 |
KSIĘGARNIA KULINARNEJ COOKOFF BY BOOKOFF | UL. ŻELAZNA 91 | 00-879 WARSZAWA | TEL. 503 [zasłonięte] 126 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sprawdź nasze inne aukcje. W naszej ofercie jest ponad 5000 książek, m.in. z zakresu: kulinaria, książki dla dzieci, sztuka, fotografia, moda, architektura, komiks.
Elinor Carucci: Diary of a Dancer
Dane książki | ISBN | 978-[zasłonięte][zasłonięte]52115 | Oprawa | Oprawa twarda | Ilość stron | 96 | Wydawnictwo | Steidl | Język | Angielski |
Cena: 99.00 PLN (wystawiamy faktury vat)
Książka dostępna w Księgarni Fotograficznej Bookoff przy ul. Ogrodowej 7 w Warszawie. Tel. kontaktowy do księgarni: (22)[zasłonięte]253 62.
W celu obejrzenia naszej pełnej oferty książkowej zapraszamy do naszych księgarni w Warszawie:
Księgarnia Fotograficzna Bookoff przy ul. Ogrodowej 7 specjalizuje się w książkach i albumach fotograficznych. Na naszych półkach można znaleźć też książki z zakresu mody.
Tel. (22)[zasłonięte]253 62
Księgarnia czynna jest w godzinach: Pon-Pt. godz. 11-19 Sob. godz. 12-16
Księgarnia Muzeum Bookoff przy ul. Pańskiej 3 w Muzeum Sztuki Nowoczesnej. Specjalizuje się w dziedzinach którym poświęcona jest działalność Muzeum, czyli sztuce, projektowaniu graficznemu, architekturze, urbanistyce oraz politologii. Dodatkowo na naszych półkach można znaleźć też książki z zakresu wzornictwa, projektowania i wystroju wnętrz, a także komiksy.
Tel. 512 [zasłonięte] 208
Księgarnia czynna jest codziennie w godz. 12-20.
Księgarnia Kulinarna Cookoff by Bookoff przy ul. Żelaznej 91 w Warszawie (na rogu z Al. Solidarnośći) specjalizuje się w książkach kucharskich. Na naszych półkach można też znaleźć polskie i zagraniczne książki dla dzieci.
Tel. 503 [zasłonięte] 126
Księgarnia czynna jest w godzinach: Pon-Pt. godz. 11-19 Sob. 12-16
|
|
|
|
|
I have been a professional Middle Eastern dancer, or as it is called in the West, Belly Dancer, for ten years. I photographed this collection of images during a period of three years, in which I performed mostly around New York City’s five boroughs, their vicinity and parts of New Jersey. I traveled to shows with a married couple, Israelis like myself, who were my agents. He was the drummer, she did the jewelry, so we were a small, tightly knit creative team, spending many hours together on the road. We sometimes did as many as six or seven shows an evening, each in a different location and for a different kind of audience. I danced for Americans, Greeks, Indians, Bukharans, Punjabis, Turkish, Chinese and Gypsy communities. I danced in fancy restaurants for celebrities, in middle-class family events, in sleazy bars, or for men gathered in poor-house basements.
There is a tension between the dance’s beauty, grace and technical sophistication, and the fact that it thrives on its off-stage settings. It is not just choreographically complicated, it is also direct, sexual, warm, alive. More than that, it is, in its own way, truly intimate. It could not be all that if it wasn’t performed in ordinary settings, among, rather than in front of, audiences. This is, in fact, what I personally like so much about it. The mixing with the people, dancing in living rooms, being surrounded by families, grandparents and children at once, the smell of the food and the messiness of real life…
|
|
|
|