Elementarz firmy Smily play Mądra główka, to idealny prezent dla dzieci powyżej
trzeciego roku życia, które potrafią już mówić i potrzebują dużo ćwiczyć.
Urządzenie zostało specjalnie zaprojektowane, w taki sposób,
żeby dziecko poprzez dobrą zabawę, uczyło się.
Interaktywna zabawka mówi dwoma głosami,:
- bardzo spokojnym dziecięcym głosem po polsku
- oraz wyraźnym głosem Pani - lektora w j.angielskim.
Obudowa ma delikatny, niebieski kolor, natomiast panel przedni zapełniony
jest różnokolorowymi, świecącymi przyciskami ze wszystkimi literami
alfabetu z obrazkami oraz 2 przyciskami zmiany języka.
W górnej części panelu znajduje się koło, pozwalające na zmianę sposobu
zabawy i nauki. Koło posiada 8 funkcji + wyłącznik.
Ze stanu wyłącznika należy przekręcić zielona wskazówkę zgodnie z ruchem
wskazówek zegara aby włączyć zabawkę i jednocześnie wybrać rodzaj
zabawy.
W czasie zabawy urządzenie udziela odpowiedzi i wydaje polecenia do
wykonania. W przypadku udzielenia poprawnej odpowiedzi dostaniemy
komunikat „świetnie!” w przypadku błędnej „spróbuj jeszcze raz”.
Zabawka posiada też uchwyt w kolorze obudowy,
który pozwoli na zabranie go w każde miejsce.
ZAWARTOŚĆ:
Funkcje:
1) „Głoski i litery” - Naciśnij literę żeby usłyszeć jej nazwę i brzmienie.
Przykład: be brzmi b, er brzmi r itd
2) „Gdzie jest litera” - Elementarz zleca zadanie na znalezienie litery, opisując ją dokładnie.
Przykład: "Gdzie jest litera "k" która brzmi k jak kot"
3) „Gdzie jest pierwsza litera w wyrazie” -
Znajdź pierwszą literę wyrazu o którą poprosi urządzenie.
Przykład: "Pobawmy się... Gdzie jest pierwsza litera w wyrazie "huk""
4) „Gdzie jest zagubiona litera” -
Dziecka zadaniem jest naciśnięcie dowolnego przycisku oraz wysłuchanie urządzenia, które
powie czy poszukiwana litera jest przed, czy po wskazanej literze.
Przykład: "Gdzie jest zagubiona litera" Wszystkie światełka się świecą
Naciśniemy np literkę p.
Elementarz mówi : zagubioną litera jest przed p. Przyciski po p gasną.
Następnie naciskamy literkę b. Przyciski przed b gasną.
Elementarz mówi: Zagubiona litera jest gdzieś po b.
Naciskamy literkę c. Udało się
Zabawka mówi: Świetnie to jest literka c.
5) „Uczymy się głoskować”
W tej zabawie należy naciskać kolejno litery wyrazu, o który poprosi elementarz.
Przykład: "Uczymy się głoskować, przegłoskuj słowo indyk"
6) „Liczymy” - Należy naciskać wskazaną liczbę przycisków przez zabawkę.
Przykład: "Liczymy, naciśnij dziesięć przycisków"
7) „Naciśnij tak jak Ja” -
Urządzenie podświetla przyciski w kolejności, którą użytkownik musi odtworzyć.
8) „Naciśnij przycisk aby usłyszeć dźwięki”
Każda litera kryje inny utwór, któremu towarzyszy pokaz zapalających się światełek.
Po przełączeniu zabawki na język angielski urządzenie będzie wykonywać te same funkcje.
Jeśli szukasz dla swojego dziecka zabawki, która będzie uczyć twoje dziecko,
to ten elementarz jest dla Ciebie
WIEK:
3+
WYMIARY:
Pudełka: 31,5 x 31 x 8 cm.
ZASILANIE:
3x (AA), 1.5V - W zestawie testowe