Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Elektryczny rower poziomy - trójkołowy

07-05-2015, 23:25
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Aktualna cena: 3 500 zł     
Użytkownik grybin
numer aukcji: 5306712129
Miejscowość Otwock
Wyświetleń: 583   
Koniec: 07-05-2015 22:48:48

Dodatkowe informacje:
Rozmiar ramy (cale)/ ramy szosowe (cm): 70.00
Stan: Używany
Waga (z opakowaniem): 25.00 [kg]
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Do sprzedania rower trójkołowy elektryczny.


Jest to konstrukcja oparta o plany roweru StreetFox firmy AtomicZombie http://www.atomiczombie.com/StreetFox%20Suspension%20Tadpole%20Trike.aspx

 

Rama - stalowa amortyzowana, jako że jeszcze w zeszłym roku wprowadzałem w niej drobne poprawki także jest nie pomalowana.

Regulawana odległość siedziska od pedałów, w tej chwili ustawienia są na 183cm wzrostu. Rower ma bagażnik umożliwiający zamontowanie sakw lub toreb, także idealnie nadaje się na dluższe wycieczki lub do turystyki. 

Układ kierowniczy bezpośrednio połączony drążkiem skrętnym z kołami przednimi.

 

Osprzęt:  

  • Koło tylne 26 cali (hamulce V-break), koła przednie 20 cali (tarcze).
  • Przerzutka Shimano SIS (gripshift), wolnobieg 7 biegowy,
  • Korba Shimano z wymiennymi zębatkami,
  • Pedały SPD Shimano (można założyć zwykłe)
  • Piasty przednie RST (20mm)
  • Hamulce: - przód tarczowe - Tektro Novela mechaniczne, tarcze Shimano - tył Promax v-break

 

Silnik i Kontroler

  • Silnik elektryczny Nine Continent 9C800R 800W bezszczotkowy, napęd bezpośredni. Praktycznie nie ma się co w nim popsuć. Silnik może pracować z napięciem 80V i 30A, po lewej stronie ma możliwość zainstalowania standardowej tarczy hamulcowej.
  • Kontroler 36V - 72V 25-30A, 12 tranzystorów IRFB4110 (po cztery na każdą fazę). Informacje techniczne o tranzystorach dostępne na stronie producenta http://www.irf.com/product-info/datasheets/data/irfb4110pbf.pdf
  • Akumulator 36V12Ah LiFePO4 - Bateria ma 12 ogniw każde o napięciu 3.3V i pojemności 12Ah. Wbudowany układ BMS który pozwala na 30A ciągłej i 60A chwilowej pracy. 
    • Pojemność 1 ogniwa baterii rozładowana prądem 1A: 41,75Wh 
    • Pojemność 1 ogniwa baterii rozładowana prądem 35A: 35,96Wh wewnętrzna rezystancja ogniwa <9 mohm 
  • Ładowarka 36V 3A - czas pełnego łądowania ok 4h 

Silnik i baterie zakupiłem nowe w zeszłym roku na wiosnę. Rower z naładowanymi bateriami (i wspomagającym rowerzystą) rozpędza się do ok 40km/h. Prędkość podróżna to 36-37km/h.

Zasięg, najdłużsżą trasę jaką pokonałem to 56km, i prędkość maksymanla spadła do 34-35km/h, także myślę że można było jeszcze jeździć dłużej. Przebieg roweru to 2200 km. Mniej więcej 700km pokonałem w zeszłym sezonie z silnikiem jeżdząć do pracy (ok 30km w jedną stronę).

Z uwagi na masę i wymiary roweru (szer ok 90 cm, długość ponad 180cm) preferowany odbiór osobisty. Zapraszam na jazdy próbne do Otwocka pod Warszawą nr tel 609 [zasłonięte] 757