Zakup na moich aukcjach jest równoznaczny z akceptacją regulaminu
Szczegółowy regulamin dotyczący przebiegu aukcji dostępny jest na stronie "o mnie"
Poniżej przedstawiam najważniejsze punkty:
2. Pytaj! Jeśli masz wątpliwości, chcesz dowiedzieć się więcej szczegółów, po prosu spytaj
4. Osoba nie posiadająca pełnej rejestracji konta nie ma możliwości wygrania aukcji
5. Bardzo proszę o przemyślane zakupy, ponieważ nie odwołuję ofert oraz nie przyjmuję zwrotów
6. Nie wysyłam przesyłek za pobraniem
7. Koszt przesyłki pokrywa kupujący.
8. W przeciągu 3 dni czekam na informację od użytkownika w jakim terminie wpłaci na konto daną kwotę oraz o formie wybranej przesyłki.
9. W przeciągu 5 dni roboczych od dnia w którym dostałem informacje (8 dni od zakończenia aukcji) pieniądze muszą znaleźć na moim koncie.
10. Wszystkie szczegółowe informacje jak moje dane osobowe oraz nr konta otrzyma zwycięzca automatycznie na e-mail wysyłany przez serwis Allegro
11. Po zaksięgowaniu pieniędzy na moim koncie informuje daną osobę o otrzymaniu pieniędzy
12. Przesyłkę wysyłam max do 48 godzin od zaksięgowania wpłaty na moje konto
13. W dniu wysłania towaru przez ze mnie informuję o tym zwycięzcę
14. Za zniszczenie przesyłki przez Pocztę Polską nie odpowiadam
15. W chwili odbioru zamówionego towaru kupujący zobowiązany jest sprawdzić czy przesyłka dotarła w należytym stanie, czy nie posiada uszkodzeń wynikłych z transportu.
16. Stwierdzenie przy odbiorze uszkodzenia należy poinformować sprzedającego w celu podjęcia odpowiednich procedur reklamacyjnych
17. Jedyną podstawą do zwrotu uszkodzonego towaru wysłanego poprzez Pocztę Polską jest sporządzenie protokołu reklamacyjnego przy listonoszu.
18. Protokół ten jest jedyną podstawą do rozpatrzenia ewentualnego zwrotu z tego tytułu.
19. Nie odpowiadam za uszkodzenia wynikłe z transportu ujawnione po odbiorze zamówionego przedmiotu, a nie stwierdzone protokołem reklamacyjnym sporządzonym w momencie odbioru towaru.
20. Po spisaniu protokołu należy mnie o tym powiadomić wysyłając zeskanowany protokół oraz zdjęcia uszkodzenia
21. W razie niedostarczenia przesyłki przez Pocztę Polską w przewidywanym w jej regulaminie terminie bardzo proszę o informację, wówczas złożę reklamację na Poczcie Polskiej. 22. Gdy przesyłka dotrze do użytkownika bardzo proszę o jak najszybsze wystawienie komentarza, będzie to dla mnie informacja, że przesyłka dotarła i wszystko jest OK.
23. Jako sprzedający wystawiamy komentarz jako drugi.
|