| | | | | » przesyłka polecona: 9 zł » priorytet: + 2 zł
| | » paczka < 31,5 kg: 19 zł | | | Na koszt przesyłki składa się opłata pocztowa, opakowanie ochronne oraz podatek VAT. Koszt przesyłki zostanie uwzględniony w cenie towarów. | Zakupy na kwotę powyżej 120 zł = przesyłka GRATIS ! | | | | | | | | | | BRE bank S.A. 61 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 406226
Profi-Libris Marcin Badocha Ul. Podhalańska 10/21 40-215 Katowice | | W tytule wpłaty proszę podać nazwę użytkownika i numery aukcji | | | | | | | | |
PRZY ZAMÓWIENIU NA KWOTĘ POWYŻEJ 120 zł PRZESYŁKA GRATIS !!!
DO KAŻDEGO ZAMÓWIENIA ZAKŁADKA DO KSIĄŻKI GRATIS !!!
| | | | | | | | | | | ELEKTROTECHNIKA SAMOCHODÓW POLSKI FIAT Ryszard Demidowicz Sławomir Łasiewicki | | » Wydawnictwo: WKŁ, 1977 » Oprawa: twarda » Stron: 227 » Stan: bardzo dobry, pieczątki zlikwidowanej biblioteki
PEŁNY SPIS TREŚCI DOSTĘPNY PONIŻEJ ZDJĘCIA KSIĄŻKI
| |
| | | Budowa i działanie urządzeń elektrycznych w samochodach Polski FIAT 125P, 126P, 127P, 128 Sport, 132P, Zastawa 1100P; działanie poszczególnych obwodów instalacji elektrycznej; charakterystyki techniczne i dane regulacyjne podstawowych wyrobów. Zasady i sposoby regulacji urządzeń obwodu zasilania, układu zapłonowego, układu rozruchowego, sposoby ustawiania świateł reflektorów głównych oraz zasady instalowania reflektorów dodatkowych. Omówiono czynności związane z obshigą i typowe uszkodzenia głównych zespołów. Odbiorcy: pracownicy inżynieryjno-techniczni przemysłu motoryzacyjnego i zaplecza technicznego motoryzacji, uczniowie technikum i szkół zawodowych o kierunku samochodowym, użytkownicy samochodów Polski FIAT. SPIS TREŚCI 1 Źródła energii elektrycznej 1.1. Prądnice. . 1.1.1. Prądnica prądu stałego. Charakterystyki i budowa 1.1.2. Alternatory. Zasada działania, charakterystyki i budowa. 1.1.3. Prądnice stosowane w samochodach Polski FIAT, Budowa, charakterystyki, obsługa . 1.2. Akumulatory ., 1.2.1. Budowa akumulatorów 1.2.2. Obsługa i konserwacja akumulatorów.'. 1.2.3. Zasady bezpieczeństwa podczas obsługi akumulatorów 1.3. Regulatory prądnic . 1.3.1. Regulator prądnicy prądu stałego samochodu Polski FIAT 126P . 1.3.2. Regulator napięcia alternatora w samochodzie PoLki FIAT 125P . 1.3.3. Regulator napięcia alternatora w samochodach Polski FIAT 127P, Zastawa 1100P, Polski FIAT 128P.',. 1.3.4. Regulator napięcia alternatora w samochodzie Polski FIAT 132P . . . Ł4. Obwód zasilania . . . 1.4.1. Obwód zasilania w samochodzie Polski FIAT 126P 1.4.2. Obwód zasilania w samochodzie Polski FIAT 125P 1.4.3. Obwód zasilania w samochodach Polski FIAT 127P, Zastawa 1100P, Polski FIAT 128P 1.4.4. Obwód zasilania w samochodzie Polski FIAT 132P 2. Układ zapłonowy. 2.1. Zapłon mieszanki. Ł2. Zasada działania układu zapłonowego bateryjnego. Ł3. Budowa głównych elementów układu zapłonowego 2-5.1. Cewka zapłonowa 2J3.2. Rozdzielacz zapłonu 2.4. Układy zapłonowe samochodów Polski FIAT. Charakterystyki, obsługa . 2.4.1. Cewki zapłonowe 2.4.2. Rozdzielacze zapłonu . . . . 2.4.3. Świece i przewody zapłonowe 3. Urządzenia rozruchowe 3.1. Budowa i zasada działania rozrusznika 3.2. Rozruszniki stosowane w samochodach Polski FIAT. 3.2.1. Rozrusznik samochodu Polski FIAT 126P. 3.2.2. Rozrusznik samochodu Polski FIAT 125P. 3.2.3. Rozrusznik samochodu Polski FIAT 132P. 3.2.4. Rozrusznik samochodu Polski FIAT 127P, Polski FIAT 128P Sport . . 3.2.5. Rozrusznik samochodu Zastawa 1100P 4. Oświetlenie. 4.1. Urządzenia oświetleniowe samochodu. 4.2. Reflektory. Budowa, zasada działania, ustawianie świateł. 4.3. Lampy. Ogólna charakterystyka . 4.4. Oświetlenie samochodów Polski FIAT 4.4.1. Polski FIAT 126P 4.4.2. Polski FIAT 125P 4.4.3. Polski FIAT 127P 4.4.4. Zastawa 1100P 4.4.5. Polski FIAT 132P .— 4.4.6. Polski FIAT 128P 5. Sygnalizacja świetlna i dźwiękowa 5.1. Kierunkowskazy . 5.2. Światła hamowania 5.3. Sygnalizacja światłami reflektorów 5.4. Sygnały dźwiękowe 6. Urządzenia kontrolno-sygnalizacyjne . 6.1. Wskaźnik i lampka kontrolna temperatury płynu chłodzącego silnik . 6.2. Czujnik sygnalizacji ciśnienia oleju silnika 6.3. Wskaźnik poziomu paliwa z sygnalizacją rezerwy paliwa. 6.4. Prędkościomierz i licznik kilometrów. 6.5. Układ kontrolny włączonego hamulca ręcznego 6.6. Układ kontrolny obwodu zasilania 6.6.1. Rodzaje układów kontrolnych. 6.6.2. Układ kontrolny stosowany w samochodzie Polski FIAT 125P. 6.6.3. Układ kontrolny stosowany w samochodach Polski FIAT 127P, 128P, 132P, Zastawa 1100P. 6.6.4. Układ kontrolny stosowany w samochodzie Polski FIAT 126P. 6.7. Kontrola działania kierunkowskazów. 6.8. Kontrola włączenia świateł pozycyjnych i drogowych. 6.9. Układ kontrolny włączonego urządzenia rozruchowego 6.10. Kontrola włączonego ogrzewania szyby tylnej. 6.11. Zestaw wskaźników . 7. Urządzenia rozdzielcze. 7.1. Łączniki. 7.2. Skrzynka bezpiecznikowa. 7.3. Złącza ruchome 8. Inne urządzenia elektryczne. 8.1. Wycieraczka szyby przedniej 8.1.1. Budowa i zasada działania. 8.1.2. Wycieraczki stosowane w samochodach Polski FIAT . . 8.2. Silnik dmuchawy, . 8.3. Silnik wentylatora chłodnicy 8.4. Sprzęgło elektromagnetyczne wentylatora chłodnicy . 8.5. Tylna szyba ogrzewana. 8.6. Zapalniczka elektryczna. 8.7. Urządzenia tłumiące zakłócenia radioelektryczne. 9. Reflektory dodatkowe przeciwmgłowe i dalekosiężne 9.1. Przeznaczenie reflektorów . 9.2. Budowa reflektorów przeciwmgłowych i dalekosiężnych . 9.3. Zasady instalowania i obsługi reflektorów dalekosiężnych 10. Zabezpieczenia instalacji. . 10.1. Bezpieczniki . 10.2. Przekaźniki Bibliografia przedmiotu. | | | | | | |