WARSZAWA kom. 509[zasłonięte]414, GG 510696 LĘBORK kom. 509[zasłonięte]413, 513[zasłonięte]430, GG [zasłonięte]66330,[zasłonięte]31743.
e-mail: erte@op.pl - preferujemy kontakt mailowy
Wpłata na konto: PKO BP Inteligo : 50 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]5581167 [zasłonięte] 790009 mBank : 45 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 427970
Wysyłki dokonujemy firmą kurierską lub przesyłkami pocztowymi po otrzymaniu wpłaty na konto. Doręczenie następnego dnia po dniu nadania przesyłki w przypadku firmy kurierskiej. Prosimy pamiętać o doliczeniu do zalicytowanej kwoty kosztów przesyłki. Wysyłamy również zakupiony przedmiot za pobraniem.
UWAGA!!
Po zalicytowaniu karty PRZEDMIOTU prosimy o e-mail z informacją jaka formę dostawy Państwo wybraliście. Na życzenie wystawiamy fakturę VAT, a do każdej przesyłki dołączony jest paragon fiskalny. Prosimy o sprawdzanie zawartości przesyłki w obecności pracownika poczty lub innego przewoźnika, nawet jeśli przesyłka wygląda na nieuszkodzoną. Wszelkie roszczenia z tytułu uszkodzenia przesyłki przyjmujemy tylko i wyłącznie wraz z załączonym PROTOKOŁEM SZKODY. W przypadku nie zastosowania się do tych instrukcji reklamacje nie będą uwzględniane.
W przypadku nie odebrania przez Kupującego przesyłki w terminie - wraca ona do Sprzedającego, który ponosi opłatę związana ze zwrotem tej przesyłki. Powtórne jej wysłanie w takim przypadku wiązać się będzie z uregulowaniem przez Kupującego poniesionych kosztów zwrotu oraz kosztów ponownej wysyłki.
|