Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Elektroniczny moduł zapłonowy do Ural, MZ, Jawa ..

16-09-2014, 6:49
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 50 zł      Najwyzsza cena licytacji: zł      Aktualna cena: 50 zł     
Użytkownik szogun25
numer aukcji: 4581640242
Miejscowość Opole Lubelskie
Kupiono sztuk: 4    Zostało sztuk: 4    Licytowało: 4    Wyświetleń: 78   
Koniec: 16-09-2014 06:58:54

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Sprzedam elektroniczny moduł zapłonowy.

Zbudowany na bardzo szybkim tranzystorze kluczującym.
Układ do zastosowania w klasycznym układzie zapłonowym z przerywaczem mechanicznym.

Osobiście używam taki moduł w Citroenie 2cv ( 12V ), oraz w motocyklu Ural z 6 V instalacją. Można go zastosować w innych silnikach z przerywaczem : K-750, Dniepr, M-72, Junak, WFM, SHL itp. oraz samochodach.

Dzięki zastosowaniu tego urządzenia mamy ułatwiony rozruch, równą pracę silnika, mniejsze zużycie paliwa, brak wypadania zapłonów - bardzo mocna iskra.

Efekt jest odczuwalny od razu, od momentu zamontowania urządzenia.

Dzięki niemu nie wypalają się styki przerywacza,
nie występuje nadmierne nagrzewanie elementów,
nie zmienia się odstęp między platynkami
( nie przestawia się zapłon ) itp.
Odstęp elektrod na świecy możemy zwiększyć od 1 do 1,5 mm. co poprawia spalanie mieszanki paliwowo - powietrznej ( zauważalne również przy uruchamianiu motocykla po mroźnej nocy ).

Kondensator nieodzowny do tej pory a będący bardzo często przyczyną niedomagań motocykla, możemy odłączyć, ponieważ przez styki płynie ,, prąd czyszczący ,, i nie występuje zjawisko iskrzenia.

Nawet zaolejone świece i będący na nich nagar nie przeszkadzają w odpalaniu motorka.
Moduł umieszczony w pudełku z uszami do łatwego montażu.
Po zamontowaniu nie wymaga żadnego regulowania.
Przed wmontowaniem, motocykl musi być sprawny i dobrze ustawiony punkt zapłonu.

BARDZO WAŻNE : całość zalana żywicą w celu zabezpieczenia układu przed wstrząsami i drganiami powodującymi ,, samoistne wylutowywanie ,, elementów.

Do podłączenia cztery kable - opis na pudełku
( łatwe podłączenie ).
Można go zastosować w motorkach, gdzie występuje magneto, lecz wymaga to pewnych przeróbek w instalacji
,

ale sposób podłączenia i przemyślenia pozostawiam zainteresowanym.
Aby prawidłowo działał zastosowany moduł,
konieczny jest akumulator.


Do każdego egzemplarza modułu dołączam uniwersalny schemat podłączenia - każdy motor jest inny, lecz podłączenie zawsze to samo

Poniżej króciutkie filmiki z zastosowanym moim modułem - miłego oglądania.

Normal 0 21

http://www.youtube.com/user/uralural1#p/a/u/1/ZZiuSrYaiuM

http://www.youtube.com/user/uralural1#p/a/u/2/_G5SKHf9xr4