Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Elektroniczna wymiana informacji w administracji p

11-03-2012, 13:40
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 107 zł     
Użytkownik informatyka_ke
numer aukcji: 2114318076
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 11   
Koniec: 12-03-2012 11:10:11

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2011
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wydawca: Presscom Sp. z o.o.
Miejsce wydania: Wrocław
Rok wydania: 2011
Numer Wydania: 1
Stron: 286
Format: B5. Twarda oprawa
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]11887


Elektroniczna wymiana informacji a administracji publicznej
Rozwój elektronicznych sposobów gromadzenia i przetwarzania informacji oraz odpowiadające mu zmiany w prawie (np. ustawie o informatyzacji) umożliwiają coraz szersze wykorzystanie możliwości e-administracji w każdej dziedzinie kontaktów państwa z obywatelem. Jaki wpływ mają te procesy na pracę jednostek administracji publicznej? Które przepisy prawa regulują funkcjonowanie elektronicznej wymiany informacji? Jak unikać zagrożeń dotyczących m.in. wykorzystania informacji bez związku z realizacją zadań publicznych?

Książka stanowi pierwszą na rynku analizę prawnych aspektów elektronicznej wymiany informacji w różnych przejawach działalności jednostek administracji publicznej.

Autor komentuje najistotniejsze regulacje w tym zakresie oraz bada zagrożenia i korzyści wynikające z posługiwania się narzędziami elektronicznej wymiany informacji i wprowadzania w urzędach elektronicznego obiegu dokumentów. Porusza wiele praktycznych problemów związanych ze stosowaniem przepisów prawa informatycznego w administracji publicznej, ze szczególnym uwzględnieniem środków prawnych przysługujących podmiotom administrowanym.

Publikacja jest skierowana do osób realizujących zadania wynikające z prawa informatycznego w jednostkach administracji publicznej oraz do adwokatów, radców prawnych i pracowników naukowych zainteresowanych zagadnieniami e-administracji.