Informacje ogólne 1.Wszystkie produkty oferowane przez sklep Homemart są nowe, pełnowartościowe, fabrycznie zapakowane. Pochodzą bezpośrednio od dystrybutorów lub producentów. Posiadają pełną oferowaną przez nich gwarancję, której warunki określone są w karcie gwarancyjnej dołączonej do każdego produktu.
2.Na każdy zakupiony towar wystawiamy paragon fiskalny.
3.Nie jesteśmy płatnikiem VAT – nie wystawiamy faktur.
Zakup i wysyłka 4.Przed zalicytowanie prosimy o zapoznanie się z regulaminem naszych aukcji.
5.Ceny podane na naszych aukcjach są cenami Brutto (zawierają podatek VAT)
6.Po zalicytowaniu, prosimy o wypełnienie formularza Allegro dotyczącego sposobu płatności oraz wyboru odpowiedniej opcji dostawy oraz podanie adresu wysyłki jeżeli jest inny niż w podany w koncie Allegro .
7.W tytule przelewu prosimy o podanie Nicka Allegro oraz numeru aukcji z którego został dokonany zakup.
8.Kwota wpłacana na konto musi być sumą kwoty należnej za kupowany towar plus koszty wysyłki podane w aukcji.
9.Paczki wysyłamy w dni robocze.
10.Przesyłki realizowane są kurierem UPS, DHL, DPD lub Pocztą Polską.
11.Prosimy o podanie telefonu kontaktowego co ułatwi kurierowi kontakt z Państwem. Niestety nie mamy wpływu na godzinę realizacji przesyłki. Status przesyłki można śledzić na stronie internetowej firmy kurierskiej podając numer listu przewozowego.
12.Towar można odebrać osobiście w siedzibie naszej firmy po uprzednim kontakcie telefonicznym i dokonaniu wpłaty na konto.
13.Każdy wysyłany przez nas towar jest sprawdzany przed wysyłką pod kątem ewentualnych uszkodzeń mechanicznych.
14.Zastrzegamy sobie prawo odmowy realizacji zamówienia w przypadku:
- podania przez kupującego niepełnych lub nieprawdziwych danych
- braku wpłaty w przeciągu 7 dni od daty zakupu
- braku możliwości kontaktu w celu potwierdzenia transakcji
- zakupu z konta o dużej ilości komentarzy negatywnych
- przesyłki pobraniowej osobie z niepełną aktywacją konta
Reklamacje i zwroty 15.Kupujący może dokonać zwrotu zakupionego u nas towaru w przeciągu 10 dni od otrzymania przesyłki. Odsyłany towar nie może nosić śladów użytkowania oraz nie może być uszkodzony. Musi posiadać również komplet dokumentów jaki był dołączony do produktu (paragon, karta gwarancyjna, instrukcja obsługi),oraz oryginalne opakowanie. Do wysyłki prosimy dołączyć Państwa dane wraz z Nickiem lub nazwą konta Allegro oraz oświadczeniem o odstąpieniu od umowy i krótkim uzasadnieniem. Bardzo prosimy o kontakt telefoniczny przed dokonaniem zwrotu w celu dokładnego omówienia całej procedury co pomoże nam zaoszczędzić czas i uniknąć ewentualnych nieporozumień.
16.Pieniądze zwracamy przelewem na konto wskazane przez użytkownika nie później niż 7 (siedem) dni roboczych od otrzymania przesyłki.
17.Nie zwracamy kosztów wysyłki a jedynie wartość zakupionego towaru. Wysyłany zwrot odbywa się na koszt kupującego.
18.Zastrzegamy sobie prawo odmowy przyjmowania przesyłek pobraniowych oraz wysłanych na nasz koszt.
19.Reklamacje można zgłaszać pod numery infolinii serwisowej producentów. Kontakt podany jest na karcie gwarancyjnej każdego produktu. W przypadku marek: Ariete, Terraillon, Carrera, Guardini – reklamacje realizowane są na zasadzie door to door po zgłoszeniu na adres:
[zasłonięte]@gero.com.pl
20.Zakupiony towar możecie Państwo reklamować również u nas. Prosimy wysłać zgłoszenie reklamacyjne na adres:
[zasłonięte]@homemart.pl Zgłoszenie musi zawierać: dane kupującego, model i nazwę reklamowanego produktu, datę zakupu, telefon kontaktowy oraz opis usterki.
21.Przy odbiorze towaru u kuriera/pracownika Poczty Polskiej prosimy o rozpakowanie paczki i sprawdzenie stanu produktu. Tylko protokół reklamacyjny spisany w obecności osoby dostarczającej przesyłkę może być podstawą reklamacji z tytułu uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu.
22.Przypominamy że w przypadku nieuzasadnionych reklamacji, wszelkimi kosztami związanymi z wysyłką towaru, diagnostyką i ewentualną naprawą obciążany jest kupujący.
Kontakt i korespondencja 23.Kontaktując się z nami mailowo, prosimy podpisywać się Nickiem/nazwą konta Allegro którego dotyczy korespondencja.
24.Prosimy o nie kasowanie treści historii korespondencji przy odpisywaniu na maile.
25.Zmiana adresu wysyłki możliwa jest tylko za pośrednictwem adresu e-mail z którego wysłano potwierdzenie zakupu.
26.Jesteśmy do Państwa dyspozycji od Poniedziałku do Piątku w godzinach: 9.00 – 17.00 pod numerem telefonu: 509-
[zasłonięte]-664 (nie odpowiadamy na sms) lub e-mail
[zasłonięte]@homemart.pl
27.W razie jakichkolwiek wątpliwości lub problemów związanych z produktem lub jego wysyłką prosimy o kontakt, zawsze staramy się być po stronie klienta.
Komentarze 28.Jako sprzedający, zgodnie z regulaminem Allegro wystawiamy komentarz jako drudzy.
29.Komentarz otrzymany od kupującego jest dla nas informacją o pomyślnej realizacji zamówienia.
30.Życzymy udanych zakupów w Homemart.