Preferuję kontakt mailowy, poprzez formularz Allegro.
Jeśli masz jakieś pytania nie krępuj się, pocztę sprawdzam kilka razy dziennie w dni robocze i na pewno w krótkim czasie odpowiem.
Zależy mi na zadowoleniu klienta, dlatego zawsze staram się służyć radą i pomocą.
Do każdego zakupu wystawiam paragon fiskalny, a na życzenie fakturę VAT.
DANE PRZEDSIĘBIORSTWA:
Firma handlowa Dorota Kusy
ul. Perlista 4
71-794 Szczecin
Nip: 955[zasłonięte]198-11, Regon: 320[zasłonięte]809
Działalność gospod. nr. HG/060654/05 wydana przez Prezydenta Miasta Szczecina
Odstąpienie od umowy. Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271) w okresie 10 dni od dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy. W tym celu należy odesłać towar do siedziby przedsiębiorstwa, wraz ze stosownym oświadczeniem zawierającym wolę odstąpienia od umowy i numer konta do zwrotu należności. Rozpatrzenie i zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 14 dni od otrzymania zwrotu. Zwracany produkt musi być kompletny i nie może nosić śladów użytkowania, uszkodzeń - również transportowych. Produkt należy zwrócić wraz z paragonem. Zwracana kwota jest pomniejszona o koszty wysyłki poniesione przez sprzedawcę na dostarczenie towaru do konsumenta. Powyższy zapis nie dotyczy klientów będących podmiotami gospodarczymi, oraz sprzedaży dokonanej w drodze licytacji.
Reklamacje i gwarancje. Jeżeli do towaru została wydana karta gwarancyjna i chcą Państwo skorzystać z prawa gwarancji, wtedy należy odesłać towar na adres serwisu umieszczony w karcie gwarancyjnej i gwarancja przebiega na warunkach opisanych w tejże karcie. Natomiast jeżeli chcą Państwo złożyć reklamację u sprzedawcy, towar wraz z dowodem zakupu należy przesłać Pocztą Polską (powszechna usługa pocztowa - paczka lub list polecony) na adres podany na naszej stronie. Prosimy nie odsyłać towaru za pobraniem, czy na nasz koszt, gdyż nie odbieramy takich przesyłek. Do przesyłki należy koniecznie dołączyć pismo reklamacyjne zawierające dokładne dane klienta, wyjaśnienie z jakiego tytułu towar jest reklamowany, czego dotyczy reklamacja (dokładny opis), uwagi i roszczenia klienta, oraz czytelny podpis reklamującego. Reklamacja zostanie rozpatrzona NA PODSTAWIE DOŁĄCZONEGO DO TOWARU PISMA REKLAMACYJNEGO, w ciągu 14dni od jej wpłynięcia, lub opisanym na karcie gwarancyjnej (o ile została taka wydana). Roszczenia i kwestie które nie były wymienione w piśmie reklamacyjnym nie będą rozpatrywane, ani brane pod uwagę.
|