|
|
|
|
|
REGAŁ
Przedmiotem aukcji jest komoda wykonana z taśmy wiklinowej. Tyl nie jest wypleciony taśmą.Komoda malowana i lakierowana.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wymiary:
- głębokość 26 cm
- szerokość 48 cm
- wysokość 103 cm
Ze względu na ręczne wykonanie wymiary produktu mogą sie różnić +/-3 cm.
Kolor oferowanych przedmiotów nie zawsze jest identyczny ze zdjęciem. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
W przypadku zakupu większej ilości produktów zawsze pytaj o koszt dostawy.
Nie wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej, wyłącznie przesyłki kurierskie.
Aby ułatwic dostawe po zakupie prosimy o podanie adresu pod którym będą Państwo w stanie odebrać przesyłke w godzinach od 8-16 , oraz koniecznie prosze podać aktualny nr telefonu.
Klienci z województwa mazowieckiego, proszeni są o podawanie adresu dostawy pod jakim ktoś będzie stale przebywał w dniu doręczenia (adres miejsca pracy lub zaufanego sąsiada), firma GLS ma na tym obszarze Polski ogromne problemy z logistyką i nasze nieustanne reklamacje oraz telefony nie są w stanie niczego zmienić.
Nie mamy możliwości podawania kurierowi informacji w jakich godzinach chcecie Państwo otrzymać paczkę, kurier jaki od nas odbiera przesyłki nie jest tą samą osobą jaka na drugi koniec Polski bedzię ją do Państwa doręczać.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wysyłka następuje maksymalnie 14 dni roboczych od momentu zaksiegowania wpłaty na naszym koncie lub informacji o wyborze wysyłki za pobraniem . Zawsze przed zakupem można pytać o dostępność produktów.
Wyznajemy zasadę,że kto pyta nie błądzi, prosimy pytać o wszystko zanim dokonacie Państwo zakupu a nie pózniej.
Paczki wysyłane za pobraniem są możliwe wyłącznie dla klientów powyżej 75 punktów w systemie komentarzy.
Po wygranej aukcji wszystkie dane do wpłaty otrzymają Państwo mailem z Allegro, o wysyłce towaru informujemy w dniu nadania paczki każdego klienta osobnym mailem podajac wszystkie wyczerpujące dane dotyczące numeru listu przewozowego i namiarów na firmę kurierską. Wszelkie nieprawidłowości w dostawie paczek przez kurierów prosimy zgłaszać, gdyż zawsze staramy się pomagać tak jak tylko potrafimy , jeśli firma przewozowa robi problemy z dostarczeniem paczki.
Przesyłkę należy otworzyć w obecności kuriera i przy nim stwierdzić ewentualny brak uszkodzeń. Jeśli towar doszedł uszkodzony, należy spisać z kurierem protokół szkody, tylko ten dokument będzie podstawą reklamacji powstałej w transporcie.
Jeśli produkt nie spełnia Państwa oczekiwań, zgodnie z Prawem Konsumenckim można go zwrócić w stanie nienaruszonym do 10 dni roboczych, koszt paczki zwrotnej przechodzi na kupującego. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- Mail: [zasłonięte]@wiklina.sklep.pl
- Telefon kontaktowy: 0 792 [zasłonięte] 390 czynny wyłącznie w godzinach od 10 do 16 (pon - piątek)
- Odbiór osobisty w sklepie w Jaworzu k/Bielska Białej ul.Cieszyńska 194 w godzinach 10-16(pon-pt)możliwy po wcześniejszym uzgodnieniu mailowym bądz telefonicznym i otrzymaniu informacji ,że towar jest na stanie gotowy do odbioru.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|