|
Jak kupować
Regulamin, płatności:
- Przed dokonaniem zakupu skontaktuj się z nami w celu sprecyzowania zamówienia, rodzaj
tkaniny, kolor, rodzaj mebla.
- Po zakupie prosimy o podanie rodzaju tkaniny, koloru, konfiguracji, formy płatności i danych
potrzebnych do wysyłki lub rachunku.
- Potwierdź chęć zakupu e-mailem, podając: dokładny adres dostawy, aktualny numer telefonu,
kolor mebla wraz z materiałem oraz jego rodzaj.
- Po otrzymaniu potwierdzenia zamówienia prosimy o wpłatę zaliczki w wysokości 20% od
wartości towaru na konto bankowe podane poniżej.Reszta kwoty płatna przy odbiorze towaru po
jego dostarczeniu
- Mniejsze przedmioty wysyłamy firmą kurierską - płatność za pobraniem.
PKO BP SA oddział w Kępnie
40 1020 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2410002 [zasłonięte] 002238
Na przelewie w tytule prosimy podać nazwę mebla za który dokonana jest wpłata.
- Czas realizacji zamówienia liczony jest od momentu zaksięgowania zaliczki na
naszym koncie oraz otrzymaniu niezbędnych danych koniecznych do realizacji zamówienia.
Termin realizacji od 2 dni do 4 tygodni.
- Meble dowozimy własnym transportem co minimalizuje ich uszkodzenie.
Przesyłka
- Zapewniamy dostawę na terenie całego kraju własnym transportem - prosimy o kontakt
telefoniczny w celu kalkulacji kosztów dostawy.
- Koszty dostawy (od 50 do 250 zł) uzależnione są od miejsca dostawy, dlatego będą ustalane
indywidualnie, telefonicznie lub poprzez e-maila.
- Dzień przed transportem skontaktujemy się telefonicznie ustalając przypuszczalna godzine
dostawy.
- Godzinę przed dostarczeniem mebli kierowca poinformuje o swoim przybyciu.
- Wnoszenie mebli nie jest wliczone w cenę towaru.
- Odbiór osobisty mile widziany , koszty za przesyłkę kurierem uzależnione są od wagi wysyłanego przedmiotu.
Zapytaj sprzedawcę o szczegóły transakcji jeśli masz szczególne wymogi odnośnie terminu
transportu. Na każde pytanie wysłane do nas e-mailem odpowiemy w ciągu 48 godzin,
telefonicznie uzyskają ja Państwo odrazu, chętnie również doradzimy w wyborze mebla lub
materiału.
Reklamacje
Reklamacje przyjmowane są wyłącznie w formie pisemnej e-mailem.
Reklamacja powinna zawierać:
- imie i nazwisko,
- dane adresowe,
- numer telefonu kontaktowego,
- rodzaj mebla, kolor, przyczynę reklamacji,
- zdjęcie/skan dokumentu zakupu.
|