ELECTRONIC BRICK - BUZZER
Co to jest ELECTRONIC BRICK ? Moduł elektroniczny, który może być montowany jak klocki Lego, po prostu podłączając i wyciągając. W porównaniu do tradycyjnych uniwersalnych płyt i modułów elektronicznych montowanych w różnych podzespołów elektronicznych, posiada standardowe interfejsy, Plug and Play, co upraszcza budowę prototypów. Istnieje wiele rodzai tych modułów o różnych funkcjach, w tym przyciski, czujniki, moduły Bluetooth, itp., których funkcje obejmują od czujnika do napędu, sieci Ethernet do komunikacji bezprzewodowej za pomocą Bluetooth, i tak dalej.
Moduł z brzęczykiem może być podłączony do cyfrowego portu wejścia/wyjścia, kiedy wyjście jest w stanie niskim, brzęczyk wyda dźwięk. Jeżeli jest podłączony do wyjścia PWM zmieniając wypełnienie sygnału można zmieniać ton dźwięku.
Plug and Play, łatwy w użyciu. Kompatybilny z rozstawem 2,54 interfejsów i 4-pinowym interfejsem Grove.

Specyfikacja
Rozmiar PCB | 33.0mm X 14.0mm X 1.6mm |
Napięcie pracy | 5V DC |
Napięcie sterowania | 5V DC |
Zgodne interfejsy | 2.54 3-pin, 4-pin Grove interface(1) |
Note 1: S - wejscie , V - zasilanie i G masa
Charaktersytyka elektryczna
Parametr | Min. | Typical | Max. | Unit |
Napięcie pracy | 4.5 | 5 | 5.5 | VDC |
Napięcie wejsiowe(VCC=5V) | 0 | - | 5 | V |
Prąd pobierany (5V) | - | 24 | - | mA |
Częstotliwość dzwięku | 2 | 2.5 | 3 | kHz
|
DEMO
Podłącz wejście moduły S do portu D13 Arduino oraz zasilanie do modułu. Program poniżej generuje implusy dzwięku w odstępach 1s.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | int buzzer = 13 ;
void setup() {
pinMode(buzzer, OUTPUT);
}
void loop() {
digitalWrite(buzzer, HIGH);
delay( 1000 );
digitalWrite(buzzer, LOW);
delay( 1000 );
}
|
Library
Biblioteka generatora tonów dla Buzzer Electronic Brick
https://code.google.com/p/tone-itead/
