Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Ekspres do kawy TEKA CML 45

01-05-2014, 16:02
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 4 490 zł     
Użytkownik HIDbox_pl
numer aukcji: 4114639276
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 30   
Koniec: 01-05-2014 15:05:24

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

HIDBOX.pl

e-mail: [zasłonięte]@hidbox.pl
             [zasłonięte]@hidbox.pl

tel.   22 [zasłonięte] 64
kom. 791 [zasłonięte] 326
      791 [zasłonięte] 327

    [zasłonięte]43222
             (Łukasz)

Numer konta bankowego:
MULTIBANK

15 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0170002
1[zasłonięte]049 53


HiDbox
Oddział w Warszawie:
ul. Batorego 18 lok. 226,
02-591 Warszawa

 

 

 

  • elektroniczny programator
  • 3 programy automatyczne
  • regulacja grubości mielenia, mocy i temperatury kawy
  • możliwość użycia kawy mielonej
  • możliwość ustawienia czasu włączenia i wyłączenia kawiarki
  • oświetlenie LED wnęki kawiarki
  • wyświetlacz LCD
  • funkcja samoczyszczenia i automatycznego odkamieniania
  • stal zabezpieczona przed odciskami palców
  • prowadnice teleskopowe
  • inox

 

 

 

REALIZACJA ZAKUPU NA PRODUKTY TEKA W ZALEŻNOŚCI OD DOSTĘPNOŚCI TOWARU U PRODUCENTA

WYNOSI OD 2 DO 14 DNI

Masz pytanie?
ZADZWOŃ !!!

tel.: (22)[zasłonięte]825 61

tel. kom.: 791 [zasłonięte] 326
tel. kom.: 791 [zasłonięte] 327

Napisz do nas !!!

- DZIAŁ AGD, ARMATURA:
ŁUKASZ ([zasłonięte]43222)
- DZIAŁ RTV, MULTIMEDIA:
GRAŻYNA ([zasłonięte]46975)

- Adresy e-mail:
[zasłonięte]@hidbox.pl
[zasłonięte]@hidbox.pl

Punkt odbiorów osobistych:
ul. Batorego 18 lok. 226
02-591 Warszawa


Czynne:
- Pon-Pt 1000-1800
- Sobota 1000-1400


Mapka dojazdowa

1. Po zakończeniu aukcji, zwycięzcę prosimy o jak najszybszy kontakt, celem wybrania dostawy i formy płatności.
2. Towary oferowane przez HiDbox są fabrycznie nowe, nieużywane i posiadają polską Kartę Gwarancyjną producenta.
3. W przypadku reklamacji dotyczących napraw gwarancyjnych należy kontaktować się z serwisem producenta, wyszczególnionym w karcie gwarancyjnej.
4. Zwroty towarów przyjmowane są w przypadku, gdy nie posiadają śladów użytkowania, posiadają wszystkie części/akcesoria dołączone przez producenta oraz fabryczne opakowanie, a także pełną dokumentację i rachunek. W przypadku zwrotów, koszty związane z dostarczeniem do siedziby naszej firmy pokrywa klient. Wszelkie zwroty prosimy uzgadniać z konsultantem.
5. W przypadku zwrotów spowodowanych uszkodzeniem towaru lub opakowania podczas transportu, należy spisać "Protokół Reklamacyjny" z kurierem w momencie odbioru. Taki dokument jest podstawą do złożenia reklamacji.
6. Prosimy uważnie sprawdzić przesyłkę przy kurierze przed podpisaniem listu przewozowego.