Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie.
OK
Polityka Prywatności
Zaakceptuj i zamknij X
DARMOWE ARCHIWUM ALLE
Strona startowa
Kategorie
Kontakt
Szukaj
:
Archiwum Alle
>
Książki i Komiksy
>
Książki naukowe i popularnonaukowe
>
Biznes, nauki ekonomiczne
>
Pozostałe
EKONOMIKA PRZEDSIĘBIORSTWA HANDLOWEGO CeDeWu
24-01-2012, 5:25
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz:
41.30
zł
Użytkownik
nemezir
numer aukcji:
2003018902
Miejscowość
Rybnik
Wyświetleń:
6
Koniec:
16-01-2012 11:08:59
Dodatkowe informacje:
Stan:
Nowy
Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie.
EKONOMIKA PRZEDSIĘBIORSTWA HANDLOWEGO
Zarządzanie Finanse Efektywność Rozwój
Autor/autorzy:
Filipiak Beata
Wydawca:
CeDeWu
Oprawa: Miękka
Format: 16.0x23.0cm
Ilość stron: 260
Wydanie: 1
Rok wydania: 2009
***
Kształtowanie w naszym kraju gospodarki rynkowej oraz związany z tym proces przekształceń gospodarki narodowej, jej struktur i systemu funkcjonowania przedsiębiorstw stanowi obszar dociekań zarówno teoretyków, jak i praktyków gospodarczych zajmujących się problemami ekonomicznymi. Zmienność otoczenia wymusza nie tylko nowoczesne podejście do procesów zachodzących w otoczeniu, jak również wewnątrz samego przedsiębiorstwa. Książka stanowi kompendium niezbędnej wiedzy, pozwalające lepiej zrozumieć zjawiska zachodzące w przedsiębiorstwie handlowym. Ma w pewnym sensie także charakter przewodnika, traktującego o złożonych problemach funkcjonowania przedsiębiorstwa handlowego, a jego treść podyktowana jest skutecznością prowadzenia biznesu. Autorzy skupili swoją uwagę na nie tylko na problemach poruszanych w tradycyjnych podręcznikach akademickich, ale przede wszystkim wskazali na problemy związane z efektywnością prowadzenia biznesu, rozwojem przedsiębiorstwa, oraz skutecznością procesu podejmowania decyzji i wyboru efektywnych źródeł i sposobów finansowania. Ponieważ przedsiębiorstwo funkcjonuje w otoczeniu. zwrócono szczególną uwagę czytelnika na kwestie związane z skutecznym planowaniem i zarządzaniem strategicznym, kształtowaniem relacji właścicielskich oraz możliwością uzyskania wsparcia ze strony organów władz publicznych. Całość problematyki została osadzona w specyfice funkcjonowania przedsiębiorstw handlowych.
***
Do każdej następnej zakupionej książki w zamówieniu doliczymy tylko 1,50 zł koszt wysyłki.