Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

EKONOMIKA I ORGANIZACJA PRACY W HOTELARSTWIE DIFIN

04-06-2012, 8:38
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 20 zł      Najwyzsza cena licytacji: 20 zł     
Użytkownik magrakuza
numer aukcji: 2295957070
Miejscowość Marki
Kupiono sztuk: 1    Licytowało: 1    Wyświetleń: 14   
Koniec: 17-05-2012 22:17:56
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


Gramar Grażyna Zawadzka
Dmowskiego 17 05-260 Marki

Marcin: 602 [zasłonięte] 403

odbiór osobisty po umówieniu


MARCIN ZAWADZKI
Nr konta:
03 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 716200


Kurier - 12zł

Gramar - wysyłka kurierem

1680,

 


EKONOMIKA I ORGANIZACJA PRACY

W

HOTELARSTWIE

 

DIFIN

Elżbieta Mitura, Elżbieta Koniuszewska

 

Podręcznik przeznaczony jest dla uczniów techników i szkół policealnych o profilu technik hotelarstwa. Pozycja składa się z dwóch części: podręcznik dla ucznia wraz z ćwiczeniami oraz zestawu propozycji scenariuszy lekcji dla nauczyciela wraz z kluczem do ćwiczeń.

Obie części mają jednakowy układ treści i są ze sobą ściśle powiązane, co znacznie ułatwia nauczycielowi pracę na lekcji. Podręcznik ma jasny, przejrzysty układ, zrozumienie tematów ułatwiają liczne wykresy, tabele oraz wyróżnione najistotniejsze fragmenty.

Na końcu książki znajduje się słowniczek pojęć, które mogą sprawić uczniowi trudność oraz powiązanych tematycznie z hotelarstwem.

 

Difin

PODRĘCZNIK BEZ ŚLADÓW UŻYCIA - POLECAM !!!

 

Spis treści:

Wstęp

Rozdział 1. Wstępne wiadomości
Elżbieta Mitura, Elżbieta Koniuszewska

1.1. Historia hotelarstwa na świecie i w Polsce
1.2. Prekursorzy współczesnego hotelarstwa
1.3. Polskie i światowe organizacje hotelarskie

Rozdział 2. Organizacja i funkcjonowanie przedsiębiorstwa hotelowego
Elżbieta Mitura, Elżbieta Koniuszewska

2.1. Pięciogwiazdkowy hotel - jak nim zostać?
2.2. Co to jest hotel? klasyfikacja obiektów hotelarskich
2.3. Per aspera ad astra, czyli kategoryzacja obiektów hotelarskich
2.4. Usługi hotelarskie. Ile ich jest?
2.5. Jak cię widzą..., czyli image hotelarza
2.6. Porządek musi być, czyli struktura organizacyjna hotelu
2.7. Opłaca się być uczciwym, czyli Kodeks Etyki Hotelarza
2.8. Jak dobrze mieć sąsiada, czyli makro- i mikrootoczenie hotelu
2.9. Zagospodarowanie terenu wokół hotelu
2.10. Najważniejsze miejsce w hotelu? Recepcja
   2.10.1. Serce hotelu - recepcja
   2.10.2. Obowiązki i zadania pracowników recepcji
   2.10.3. Czynności związane z obsługą gościa podczas pobytu w hotelu
   2.10.4. Bardzo ważny gość - VIP
   2.10.5. Inny nie znaczy gorszy - przystosowanie hoteli do potrzeb gości niepełnosprawnych
   2.10.6. Na 100% czy na słowo? Rezerwacja usług hotelowych
2.11. Kto pierwszy wita gości? Służby parterowe
2.12. Ktoś tu musi posprzątać...Służba pięter
   2.12.1. Zadania i struktura organizacyjna służby pięter
   2.12.2. Wyposażenie jednostek mieszkalnych i pomieszczeń ogólnego użytku
2.13. Kto trafia do serca gości? Dział gastronomiczny
   2.13.1. Rodzaje usług gastronomicznych w hotelach
   2.13.2. Struktura organizacyjna działu gastronomicznego
   2.13.3. Wyposażenie i wystrój wnętrza części gastronomicznej
2.14. Kto zmienia żarówki? Dział techniczny
2.15. Kto tym wszystkim rządzi? Dyrektor i administracja hotelowa

Rozdział 3. Elementy prawa w hotelarstwie
Katarzyna Lenczowska-Soboń


3.1. Podstawowe pojęcia z zakresu prawa
3.2. Obowiązek meldunkowy w hotelu
3.3. Umowa hotelowa
3.4. Zasady tworzenia regulaminu hotelowego
3.5. Prawa gościa hotelowego w prawie europejskim

Rozdział 4. Kontakty interpersonalne w hotelarstwie
Elżbieta Mitura, Elżbieta Koniuszewska


4.1. Potrzeby człowieka i ich klasyfikacja
4.2. Konfrontacja oczekiwań hotelarza i potrzeb gościa
4.3. Typy i temperamenty gości hotelowych
4.4. Komunikacja interpersonalna
4.5. Uśmiechem, słowem, gestem...Rozmawiamy
   4.5.1. Czasem nie wystarczy uśmiech - komunikacja werbalna
   4.5.2. Gdy brakuje nam słów - komunikacja niewerbalna
4.6. Nić porozumienia czy kłębek nerwów - bariery w komunikacji
4.7. Nie zawsze bywa miło, czyli konflikty w hotelu
4.8. Cały świat w hotelu, czyli savoir-vivre w kontaktach z obcokrajowcami
    
Rozdział 5. Elementy marketingu w hotelarstwie
Elżbieta Mitura, Elżbieta Koniuszewska

5.1. Co to jest marketing?

5.2. Czy hotel coś produkuje? Produkt jako podstawowy element marketingu mix
5.3. Tanio, drogo czy przeciętnie? Cena jako instrument marketingu
5.4. Komu pokój, komu, bo idę do domu! Sprzedaż usług hotelarskich
5.5. Mój hotel jest najlepszy. Promocja, reklama i jakość w hotelu
5.6. Polskie grupy marketingowe

Rozdział 6. Przepisy bhp i ppoż. w hotelu
Barbara Świderska


6.1. Obowiązki pracodawcy w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
6.2. Prawa i obowiązki pracowników związane z przestrzeganiem przepisów bhp
6.3. Obciążenie pracą fizyczną
6.4. Obciążenie psychiczne pracą
6.5. Analiza zagrożeń wypadkowych
6.6. Pierwsza pomoc przedlekarska
6.7. Wymagania higieniczno-sanitarne dla hoteli
6.8. Postępowanie w przypadku zagrożenia pożarowego

Słowniczek ważnych terminów, zwrotów, żargonu hotelarskiego i innych przydatnych pojęć

Spis tabel

Spis rysunków