Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

EKONOMIKA HANDLU Zbigniew Zakrzewski SPIS TREŚCI

28-02-2012, 15:32
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 18.90 zł     
Użytkownik hirudina
numer aukcji: 2031240761
Miejscowość Katowice
Wyświetleń: 7   
Koniec: 31-01-2012 11:48:22

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 1965
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

e-mail: [zasłonięte]@hirudina.pl
tel. stacjonarny: (32)[zasłonięte]352-04
tel. komórkowy: 513-[zasłonięte]-833
komunikator: [zasłonięte]40558

Adres sklepu: ul. Księdza Bednorza 14
(pod apteką)
Katowice-Szopienice

Godziny pracy: Pon - Pt: 8.30 – 16.30

Lokalizacja sklepu:


Przelew na konto mBank:
16 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 406776

Wszystkie zamówienia realizowane
są przez Pocztę Polską.

Książki wysyłamy zgodnie z
wyborem opcji:
- po wpłacie na konto
- za pobraniem
Wysyłamy również
za granicę!

Koszty przesyłki są u nas
zawsze zgodne
z aktualnym cennikiem
Poczty Polskiej.

Odbiór osobisty: Po odbiór książek serdecznie zapraszamy do naszej księgarni w Katowicach-Szopienicach
(adres powyżej)

  


WYSYŁKA DZISIAJ !!!

CODZIENNIE W DNI ROBOCZE

WYSTARCZY DO GODZ. 13.00 wysłać do nas:

1) deklarację odbioru przesyłki "za pobraniem"
lub
2) skan przelewu
albo
3) wpłacić za pośrednictwem "Płacę z Allegro"



EKONOMIKA HANDLU

Praca zbiorowa pod red. Zbigniewa Zakrzewskiego

05.01.2011
Stan książki: DOBRY, książka czysta, spójna i kompletna, książka wycofana z biblioteki, przetarte krawędzie okładki
Wydawnictwo Państwowe Wydawnictwo Naukowe

Spis treści

I. Wstęp.............. 3
A. Ekonomika handlu jako nauka (Z. Zakrzewski)..... 3
B. Ekonomika handlu jako przedmiot nauczania (Z. Zakrzewski) . V
II. Ogólna teoria handiu i polityka handlowa....... 11
A. Istota i funkcje handlu a ustrój społeczno-gospodarczy (Z. Zakrzewski) ............. 11
B. Rola handlu w procesie rozwoju gospodarczego (J. Dietl) ... 28
C. Ogólna systematyka działalności handlowej 'Z. Zakrzewski) . . 33
D. Mechanizm rynkowy (J. Dietl)........ (3§^
E. Polityka handlowa (A. Szpaderski)........ 63
F. Ceny (A. Szpaderski)........... 72
III. Spożycie i popyt.......... 85
A. Spożycie i kierunki jego rozwoju (Z. Krasiński)..... 85
B. Czynniki kształtujące spożycie i popyt (Z. Krasiński) . . .115
IV. Zbyt i zaopatrzenie towarowe produkcji przemysłowej i rolnej . . 147
A. Zbyt i zaopatrzenie towarowe produkcji przemysłowej (A. Szpa¬derski) ............. 147
B. Skup i zaopatrzenie towarowe produkcji rolnej (T. Kramer) . . 155
V. Przebiegi towarowe............ 174
A. Towar jako przedmiot obrotu (Z. Gługiewicz)..... 174
B. Stosunki umowne w obrocie towarowym (R. Gałucki) .... 186
C. Przebiegi towarowe (Z. Zakrzewski)....... 191
D. Transport w handlu (Z. Gługiewicz)........ 211
F. Postęp techniczny w obrocie towarowym (Z. Witkowski) . 236
E. Sieć magazynowa (Z. Zakrzewski)........ 218
G. Gospodarka opakowaniem (Z. Gługiewicz)...... 247
VI. Zaopatrzenie towarowe konsumpcji indywidualnej..... 252
A. Zadania hurtu, detalu i żywienia zbiorowego — usługi handlowe
(A. Szpaderski: p 1—5), (T. Kramer: p 6)...... 252
B. Formy sprzedaży (A. Szpaderski)........ 274
C. Planowanie obrotu w hurcie, detalu i żywieniu zbiorowym
(A. Szpaderski) ». . _ i......... 285
D. Reklama (A. Szpaderski).......... 288
E. Sieć detaliczna (Z. Zakrzewski)........ 297
F. Postęp techniczny w obsłudze nabywców (Z. Witkowski) . . . 320
VII. Koszty i efektywność handlu.......... 329
A. Zapasy towarowe (Z. Gługiewicz)........ 329
B. Zatrudnienie i płace w handlu (Z. Krasiński)..... 340
C. Inwestycje i remonty (Z. Witkowski)....... 370
D. Koszty obrotu towarowego i rentowność (Z. Gługiewicz) . . . 387
E. Marże handlowe (Z. Krasiński)......... 414
F. Gospodarka finansowa handlu w świetle jego podstawowych funkcji
(Z. Gługiewicz)............ 429
G. Efektywność handlu (Z. Zakrzewski)....... 440
VIII. Organizacja i zarządzanie w handlu oraz analiza rynku .... 453
A. Ogólne zasady organizacji i zarządzania (A. Szpaderski) . . . 453
B. Struktura organizacyjna handlu w Polsce Ludowej (A. Szpaderski) 463
C. Rodzaje hirudina przedsiębiorstw handlowych (R. Gałecki) . . 483
D. Planowanie i analiza działalności przedsiębiorstw handlowych
(R. Gałecki) . . ......... .487
E. Ogólne założenia analizy rynku (J. Dietl)...... 506
F. Badanie motywów postępowania i gustów konsumenta (J. Dietl) . 519
G. Zastosowanie badań popytu konsumpcyjnego w handlu (J. Dietl) 527
Indeks rzeczowy (G. Zięba-Mitkowska)......... 542

ZAPRASZAMY NA INNE NASZE AUKCJE !!!

EKONOMIKA HANDLU Zbigniew Zakrzewski SPIS TREŚCI