WYSYŁKA DZISIAJ !!!
CODZIENNIE W DNI ROBOCZE
WYSTARCZY DO GODZ. 13.00 wysłać do nas:
1) deklarację odbioru przesyłki "za pobraniem" lub 2) skan przelewu albo 3) wpłacić za pośrednictwem "Płacę z Allegro"
EKONOMIKA HANDLU
Praca zbiorowa pod red. Zbigniewa Zakrzewskiego
05.01.2011
Stan książki: DOBRY, książka czysta, spójna i kompletna, książka wycofana z biblioteki, przetarte krawędzie okładki
Wydawnictwo Państwowe Wydawnictwo Naukowe
Spis treści
I. Wstęp.............. 3
A. Ekonomika handlu jako nauka (Z. Zakrzewski)..... 3
B. Ekonomika handlu jako przedmiot nauczania (Z. Zakrzewski) . V
II. Ogólna teoria handiu i polityka handlowa....... 11
A. Istota i funkcje handlu a ustrój społeczno-gospodarczy (Z. Zakrzewski) ............. 11
B. Rola handlu w procesie rozwoju gospodarczego (J. Dietl) ... 28
C. Ogólna systematyka działalności handlowej 'Z. Zakrzewski) . . 33
D. Mechanizm rynkowy (J. Dietl)........ (3§^
E. Polityka handlowa (A. Szpaderski)........ 63
F. Ceny (A. Szpaderski)........... 72
III. Spożycie i popyt.......... 85
A. Spożycie i kierunki jego rozwoju (Z. Krasiński)..... 85
B. Czynniki kształtujące spożycie i popyt (Z. Krasiński) . . .115
IV. Zbyt i zaopatrzenie towarowe produkcji przemysłowej i rolnej . . 147
A. Zbyt i zaopatrzenie towarowe produkcji przemysłowej (A. Szpa¬derski) ............. 147
B. Skup i zaopatrzenie towarowe produkcji rolnej (T. Kramer) . . 155
V. Przebiegi towarowe............ 174
A. Towar jako przedmiot obrotu (Z. Gługiewicz)..... 174
B. Stosunki umowne w obrocie towarowym (R. Gałucki) .... 186
C. Przebiegi towarowe (Z. Zakrzewski)....... 191
D. Transport w handlu (Z. Gługiewicz)........ 211
F. Postęp techniczny w obrocie towarowym (Z. Witkowski) . 236
E. Sieć magazynowa (Z. Zakrzewski)........ 218
G. Gospodarka opakowaniem (Z. Gługiewicz)...... 247
VI. Zaopatrzenie towarowe konsumpcji indywidualnej..... 252
A. Zadania hurtu, detalu i żywienia zbiorowego — usługi handlowe
(A. Szpaderski: p 1—5), (T. Kramer: p 6)...... 252
B. Formy sprzedaży (A. Szpaderski)........ 274
C. Planowanie obrotu w hurcie, detalu i żywieniu zbiorowym
(A. Szpaderski) ». . _ i......... 285
D. Reklama (A. Szpaderski).......... 288
E. Sieć detaliczna (Z. Zakrzewski)........ 297
F. Postęp techniczny w obsłudze nabywców (Z. Witkowski) . . . 320
VII. Koszty i efektywność handlu.......... 329
A. Zapasy towarowe (Z. Gługiewicz)........ 329
B. Zatrudnienie i płace w handlu (Z. Krasiński)..... 340
C. Inwestycje i remonty (Z. Witkowski)....... 370
D. Koszty obrotu towarowego i rentowność (Z. Gługiewicz) . . . 387
E. Marże handlowe (Z. Krasiński)......... 414
F. Gospodarka finansowa handlu w świetle jego podstawowych funkcji
(Z. Gługiewicz)............ 429
G. Efektywność handlu (Z. Zakrzewski)....... 440
VIII. Organizacja i
zarządzanie w handlu oraz analiza rynku .... 453
A. Ogólne zasady organizacji i zarządzania (A. Szpaderski) . . . 453
B. Struktura organizacyjna handlu w Polsce Ludowej (A. Szpaderski) 463
C. Rodzaje hirudina przedsiębiorstw handlowych (R. Gałecki) . . 483
D. Planowanie i analiza działalności przedsiębiorstw handlowych
(R. Gałecki) . . ......... .487
E. Ogólne założenia analizy rynku (J. Dietl)...... 506
F. Badanie motywów postępowania i gustów konsumenta (J. Dietl) . 519
G. Zastosowanie badań popytu konsumpcyjnego w handlu (J. Dietl) 527
Indeks rzeczowy (G. Zięba-Mitkowska)......... 542
ZAPRASZAMY NA INNE NASZE AUKCJE !!!
|