Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Ekonomika handlu. Część 1. Podręcznik - Szulce

04-03-2012, 21:39
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 34 zł     
Użytkownik damar_zdwola
numer aukcji: 2121288052
Miejscowość ŁÓDŹ
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 4   
Koniec: 15-03-2012 14:14:10
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

W razie pytan dajemy Panstwu do dyspozycji
nastepujace kanaly kontaktowe z nasza firma:

  [zasłonięte]@gmail.com
  [zasłonięte]13033
  694 [zasłonięte] 47 62
"DAMAR" Mariusz Kacperowski
Tymienice 66b
98-220 Zduńska Wola 
ING Bank Slaski
60 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]4610090 [zasłonięte] 682442 

Ekonomika handlu. Część 1. Podręcznik - Halina Szulce, Jacek Chwałek, Wiesław Ciechomski, Zofia Mielczarczyk

Podręcznik prezentuje aktualną wiedzę z zakresu działalności firmy handlowej, omawia najnowsze zagadnienia z ekonomiki handlu. Autorzy w 11 rozdziałach o podobnej strukturze przedstawiają istotę i znaczenie handlu, działalność detaliczną i hurtową, inne formy działalności gospodarczej prowadzonej przez firmy handlowe, a także zagadnienia dotyczące gospodarowania zasobami rzeczowymi i ludzkimi w przedsiębiorstwie handlowym.W podręczniku autorzy wskazują na najważniejsze regulacje prawne dotyczące działalności handlowej. Rozważania teoretyczne łączą z praktyką, podając przykłady z rzeczywistości gospodarczej, prezentują wzory dokumentów występujących w działalności firmy handlowej.Każdy rozdział podręcznika zawiera:- wypunktowane treści kształcenia,- zestaw terminów i pojęć,- wykład wzbogacony przykładami, schematami i zdjęciami,- zestaw ćwiczeń, zadań, pytań i problemów do dyskusji,- polecenia i pytania kontrolne do rozdziału w formie testu wielokrotnego wyboru. Zamieszczone zdjęcia w doskonały sposób wzbogacają przekazywaną wiedzę i pozwalają połączyć teorię z praktyką.Słowniczek zamieszczony na końcu podręcznika zawiera wyjaśnienia najważniejszych pojęć związanych z handlem.

Stan: Nowa
Okładka: Miękka
Wydawnictwo: WSiP
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-1730-6
Liczba stron: 352

Wymiary: 15,50 x 24,50
Data wydania: 2011