1. Przed zalicytowaniem należy się poważnie zastanowić ponieważ nie wycofujemy ofert
2. Zastrzegam sobie prawo do wysłania mebla kurierem lub pocztą - paczka zostanie ubezpieczona na wartość towaru
3. Nie wysyłam za pobraniem
4. Każdy mebel który jest rozkręcany, przywieziony zostanie w częściach.
5. Cena za transport obejmuje zapakowanie przedmiotu oraz jego dowóz, natomiast nie obejmuje ona wniesienia mebla do Państwa domu. Należy zorganizować osoby wnoszące 6. Bardzo prosimy o przemyślane licytowanie, gdyż oferowane przez nas towary są używane.
7. Kupujący ma obowiązek sprawdzenia przesyłki podczas jej odbioru w obecności kuriera (przy przesyłce kurierskiej). W razie uszkodzeń należy niezwłocznie spisać protokół reklamacji. Niedostosowanie się do tej zasady może spowodować, że reklamacja nie zostanie uznana.
8. Po wylicytowaniu przedmiotu proszę o jak najszybsze potwierdzenie chęci odbioru mebla oraz podanie dokładnego adresu dostawy, jeśli jest inny niż na Allegro.W razie braku zainteresowania odbiorem, po 7 dniach wystawiamy go ponownie na aukcję i przyznajemy negatywny komentarz.
9. Nie wysyłamy informacji potwierdzających wpłynięcie pieniędzy za mebel oraz o nadaniu przesyłki itp. Kierowca po prostu dzwoni przed przywiezieniem mebla.
10. Zakupiony towar można zwrócić w ciągu 10 dni bez podania przyczyny, pod warunkiem przesłania go w nienaruszonym stanie.
11. Przepisów dotyczących zwrotu towarów w terminie 10 dni nie stosuje się do sprzedaży z licytacją. (Art.16.1.pkt.10 Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny)
12.Koszty transportu zawsze pokrywa kupujący, zarówno przy zakupie, jak i przy ewentualnych reklamacjach.
13. Od momentu przekazania przez nas zakupionego mebla przewoźnikowi odpowiedzialnym za kontakt z nim jest kupujący (podajemy telefon kontaktowy).