|
Na sprzedaż auto, które docelowo miało służyć za dawcę bebechów na gotowo EG9 ->EG9. Pierwszy rok produkcji EG9 z kultowym B16 i przebiegiem 240tyś km. Auto na czas poszukiwania innego nadwozia było na bieżąco odbudowywane w zakresie technicznym. W czasie roku w moim posiadaniu zostało zrobione:
-kpl rozrząd z kasownikami Vitka (wersja z s2000)
- pełne poduszki zawieszenia silnika od Lorensa
-kpl sprzęgło EXEDY
-kpl łożysk skrzyni Y21
-Przeguby zewnętrzne
-Nowe hamulce (przód Swap na 282 z pralki) + oplot HEL
-Usunięty ABS - nigdy nie używam tego wynalazku
-kompletny wydech ze stali nierdzewnej 2,25", kolektor 4-2-1 Jappspeed, Końcowy tłumik OBX twinloop...sonda lambda profilaktycznie zmieniona na nową (pod kątem vafc)
-dolot Short ze stozkiem BMC (mokry)
-jeżdżone na Motulu 6100
-zawieszenie przód nowe końcówki, drążki, wahacze górne i dolne sworznie
Na chwile obecną - wsiadać, zagrzać, zap... :) zostało do poprawy parę gum w zawieszeniu z tyłu.
Dla zdecydowanych dorzucam: Blok B16 ze spawaną głowicą, wał z lekkim kołem pasowym oraz docelowe Piggy tj Apexi VAFC II. Gotowe do podłączenia i strojenia. Wtedy możemy spodziewać się drobnych przyrostów po dokonanych zmianach.
Nadmieniam, że nawet dla mocno zdeterminowanych blacharzy, lakierników i innych magików - KAROSERIA NADAJE SIĘ JEDYNIE NA ROSTA :) w pełni sztywna, nienaruszona nośna, aczkolwiek wiele razy naprawiana ze zbytnim użyciem szpachli zamiast rozumu.
Cena 7500,- do rozsądnej negocjacji 692-[zasłonięte]-930 Kamil
|