Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

EFL teacher identity From mental... [nowa]

16-05-2014, 1:43
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 38 zł     
Użytkownik ksieg-inter_pl
numer aukcji: 4157863228
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 4    Wyświetleń: 7   
Koniec: 16-05-2014 01:43:56

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

EFL teacher identity From mental representation to situated performance

Ciepiela Kamila

Dane:
  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]52586
  • liczba stron: 274
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
  • wymiary: 165 x 240 mm
  • Data wydania: 2[zasłonięte]013-10
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    This book features critical and interpretive, linguistic perspective on foreign language teaching and learning in the 21st century Poland. By juxtaposing two conceptions of identity: essentialist and poststructuralist, the author attempts to present the problem of an EFL teacher identity construction and performance. Language is key to the study, both as a methodology for making more evident how identity operates through discourses and also as the object being studied. The author brings together these two dimensions of language with attention to both the specifics of participants' words and to the wider frames of discourse. The two conceptions of identity are discussed on the basis of the research conducted in one community of practice, i.e. Polish teachers of English. The results of the study lead to the conclusion that an EFL teacher identity should be recognized as an individual self-concept that is (re)fashioned every time individuals engage in interactions with varied milieus.


    Przed zakupem zapoznaj się ze stroną o mnie

    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.