EFIE
DO INSTALACJI HHO W SAMOCHODACH Z SONDĄ LAMBDA
Podczas pracy generatora HHO produkowany jest także tlen, który trafia do komory spalania. Komputer widząc dodatkową dawkę tlenu w spalinach zwiększa ilość paliwa dostarczanego do silnika tym samym zwiększając spalanie. !
Sterownik EFIE oszukuje komputer co do ilości tlenu w spalinach tym samym zmiejszając ilość paliwa trafiająca do komory spalania. Jak widać sterownik jest niezbędnym ogniwem systemu zasilania wodorem.
Za pomocą potencjometru obrotowego możemy dodać od 100 do 500mV do sygnału sony lambda w zależności od napięcia wejściowego. Przy niskich wartościach napięcia (mieszanka uboga) dodawana jest proporcjonalnie mniejsza wartość tak aby nie zakłócić pracy silnika
np. napięcie sondy lambda 300mV (mieszanka uboga) i przekręceniu potencjometru maksymalnie w prawo na wyjściu otrzymamy 600mV (mieszanka średnia).
np. napięcie sondy lambda 500mV (mieszanka średnia) i przekręceniu potencjometru maksymalnie w prawo na wyjściu otrzymamy 1V (mieszanka bogata).
Wyłączenie sterownika oznacza bezpośrednie podanie sygnału z wejścia IN do OUT tym samym pomijamy działanie układu a sonda lambda działa w sposób normalny. !
EFIE jest zabezpieczone przed przepięciami co by modło spowodować uszkodzeniem naszego regulatora oraz instalację naszego samochodu, oraz posiada zabezpieczenie przed nieprawidłowym podłączeniem co by mogło spowodować uszkodzenie instalacji oraz samego efie.
Efie współpracuje z sondami lambda pracującymi w przedziale napięć 0-1V, mogą to być sondy 1,3,4 przewodowe.
DANE TECHNICZNE:
Zakres napięć wejściowych 0-1V
Ilość kanałów sondy lambda 1
Współpracujące sondy 1, 3, 4 przewodowe
Maksymalne napięcie wyjściowe 1V
Wydajność prądowa 7mA
Potencjometr przesuwny
Zabezpieczony przed przepięciami i nieprawidłowym podłączeniem
Proste podłączenie poprzez konnektory
Estetyczne wykonanie
Hermetyczna obudowa
ZESTAW SKŁADA SIĘ:
-REGULATOR EFIE
-INSTRUKCJA PODŁĄCZENIA
|