Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Efektywność problemowego nauczania i uczenia...

24-01-2012, 4:55
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 24.70 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2001228878
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 7   
Koniec: 15-01-2012 11:51:39
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Efektywność problemowego nauczania i uczenia się biologii człowieka i zachowania zdrowia
Eleonora Bobrzyńska

Efektywność problemowego nauczania i uczenia się biologii człowieka i zachowania zdrowia
Dodatkowe informacje

  • ISBN:[zasłonięte]978-8371-504-3
  • liczba stron: 364
  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego
  • Wymiary: 176 x 250 mm
  • Rok wydania: 2008
  • Opis

    Praca stanowi wartościowe opracowanie dla teorii oraz praktyki dydaktyki biologii człowieka i wychowania prozdrowotnego. W części teoretycznej Autorka dokonuje krytycznego przeglądu głównych założeń podstaw nauczania-uczenia się problemowego z punktu widzenia dydaktyki ogólnej, pedagogiki i psychologii. Badania empiryczne, prowadzone w latach 1[zasłonięte]980-20 miały nie tylko ukazać skuteczność problemowego nauczania i uczenia się biologii człowieka i zachowania zdrowia, ale i zbadać, w jakim stopniu i w jaki sposób nauczyciele biologii i przyrody stosują zasady problemowego uczenia się i nauczania w praktyce szkolnej. Analiza wyników potwierdziła ustalone wcześniej hipotezy, że problemowe nauczanie podnosi efektywność kształcenia w zakresie rozumienia i zapamiętywania wiadomości oraz nabywania umiejętności praktycznych i operacji myślowych.
    Cennym uzupełnieniem pracy jest obszerny Aneks, zawierający przykłady struktur wybranych lekcji problemowych oraz wzory testów z zakresu biologii człowieka i zachowania zdrowia.

    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa