| | Księgarnia PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24 tel. 501 [zasłonięte] 370 519 [zasłonięte] 288 504 [zasłonięte] 187 [zasłonięte]@tlen.pl
| | | |
Książkę wysyłam listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na konto. Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę VAT. W tytule przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji. Odbiór osobisty: Księgarnia PIM, Tychy ul. Jana Pawła II 24 | | | | Wpłata na konto: Alior Bank 21 2490 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0050000 [zasłonięte] 798709 | | | | Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł.
| | | Efektywność oddziału banku detalicznego jako czynnik przewagi konkurencyjnej Sikora Danuta, Kulczycki Adrian
wydawnictwo CeDeWu wydanie 2008 r. ISBN:[zasłonięte]978-8356-029-9 Format: 17.0x24.0cm, 178 stron Oprawa: Miękka Wydanie: 1
Opis książki Efektywność oddziału banku detalicznego : Książka prezentuje autorską metodę badania efektywności oddziałów banku detalicznego bazującą z jednej strony na doświadczeniu w zarządzaniu siecią oddziałów, a z drugiej strony na najnowszych osiągnięciach modelowania ekonometrycznego w zakresie analiz porównawczych (tzw. benchmarkingu). Praca jest adresowana do praktyków gospodarczych wykorzystujących informacje dotyczące efektywności w zarządzaniu, a także do studentów oraz pracowników naukowych zajmujących się badaniami ekonometrycznymi w zakresie efektywności instytucji finansowych.
Niniejsza książka wskazuje Czytelnikowi na kluczowe aspekty działalności oddziałów banku detalicznego, które decydują o przewadze konkurencyjnej banku lub jej braku. Praca prezentuje obszary, w których tradycyjne banki mogą bronić swojego udziału w rynku i szukać możliwości pozyskania nowych klientów, jak również zwiększać szanse utrzymania obecnych.
Autorzy również przedstawiają usystematyzowane podejście do badania efektywności oddziałów. W niniejszej książce Czytelnik znajdzie informacje w jaki sposób definiować efektywność, jak ją mierzyć, które metody statystyczne najlepiej sprawdzają się w przypadku banków działających w Polsce oraz jak można wykorzystać wyniki badań w praktyce. | |