Opis produktu
Wydawnictwo Impuls
ISBN [zasłonięte]978-8387-101-2
Kraków 2013, wydanie 3, format 160 x 235,
objętość 131 str., oprawa miękka
„[...] książka Marioli Jąder
porusza ważną problematykę współczesnej edukacji dziecka. Aktualnie zachodzącym
przemianom społecznym i edukacyjnym towarzyszy troska o efekty edukacyjne i ich
zgodność z warunkami rzeczywistości społecznej i wymaganiami
edukacyjnymi.
[...] Książka składa się z czterech części. [...] W każdej
części, zawierającej przykłady pracy z dziećmi, Autorka przedstawia założenia
teoretyczne oraz przykłady praktycznych rozwiązań w pracy z dziećmi z
zastosowaniem wybranych metod, technik i form organizacyjnych.
Godne
podkreślenia jest to, że Mariola Jąder dzieli się z Czytelnikiem wskazówkami i
informacjami praktycznymi wynikającymi z własnych doświadczeń, obserwacji i
refleksji.
[...] Wiedza na temat podjęty przez Autorkę w recenzowanej
książce jest potrzebna przede wszystkim nauczycielom, którzy muszą umieć
organizować warunki do wspierania rozwoju dziecka. Niniejsza publikacja stanowi
dobry przykład dostarczający nauczycielom sposobów stymulowania, inspirowania,
pobudzania aktywności dzieci oraz stwarzania możliwości samodzielnego uczenia
się.
Zamieszczone w książce przykłady zabaw z dziećmi oraz wskazówki
metodyczne i organizacyjne ich zastosowania przyczynią się zapewne do
kreatywności samych nauczycieli".
Z recenzji dr hab., prof. UP Bożeny
Muchackiej
Kupując na kilku naszych aukcjach za wysyłkę płacisz tylko raz - jej koszt
zależny jest od wagi książek, o kalkulację kosztów prosimy pytać w mailu.
Kupujący otrzyma paragon lub fakturę.