Efektywna komunikacja w zespole
Prawidłowa komunikacja w zespole jest niezbędnym elementem skutecznej organizacji pracy. Pozwala skrócić czas i zwiększyć jakość wykonywanych zadań, a także sprzyja dobrej atmosferze i owocnej współpracy. Książka prezentuje wiele cennych wskazówek dotyczących komunikowania się z podwładnymi, kierownikami i kolegami w pracy, udzielania informacji oraz sprawnego porozumiewania się mimo różnicy charakterów. Dowiesz się, jak organizować efektywne spotkania, usprawnić komunikację mailową czy jak radzić sobie z trudnym współpracownikiem lub niezdecydowanym szefem. W książce znajdziesz proste techniki, które usprawnią wymianę informacji, takie jak model 7C czy zasada KISS. Nauczysz się rozpoznawać przyczyny błędów komunikacyjnych i łagodnie rozwiązywać konflikty interpersonalne, tak by nie powtarzały się w przyszłości. Test sposoby komunikacji pozwoli obiektywnie ocenić, jaki jest twój styl porozumiewania się i nad czym warto jeszcze popracować. Dlaczego poradnik trafia w Samo Sedno? - radzi, jak być uważnym słuchaczem u jak sprawić, by inni cię słuchali - uczy, jak rozpoznawać błędy i unikać ich w komunikacji w zespole - przedstawia liczne przykłady, opisy przypadków, narzędzia, a także sprawdzone techniki usprawniające komunikację w zespole m.in. model SPINKA czy kanapka - pokazuje, jak organizować spotkania i komunikację mailować, aby stały się efektywniejsze.
REGULAMIN SKLEPU NA STRONIE O MNIE
kupujesz wypełnij - formularz płacę
niezależnie od formy płatności
DANE DO PRZELEWU: P.P.H.U Najbar Mirosław ul.Batorego 24 43-100 Tychy ING BANK ŚLĄSKI 92 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]3990023 [zasłonięte] 247368