Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Efekt WAL-MARTu

26-08-2014, 16:31
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 36.50 zł     
Użytkownik informatyka_ke
numer aukcji: 4461744886
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 4   
Koniec: 26-08-2014 16:10:35

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 1.00 [kg]
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2009
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Ilość stron: 391

Oprawa: miękka ze skrzydełka

Format: 145 x 220

Rok wydania: 2009

ISBN:[zasłonięte]978-83652-42-8

 

Charles Fishman

 

Wal-Mart otoczył się niedostępnym murem tajemnicy, a firmy, z którymi robi interesy, zobowiązał do milczenia, więc zdumiewająco mało wiemy o tym, jak właściwie działa spółka i jaki ma wpływ na nasze życie.

Charles Fishman, uznany dziennikarz, znawca tematyki gospodarczej, przekroczył krąg dyskrecji otaczający Wal-Mart. Dotarł do grupy byłych pracowników korporacji, zajmujących w niej kierownicze stanowiska, a także rozmawiał z dyrektorami wiodących w swoich branżach spółek, będących dostawcami Wal-Martu. Odkrył fascynującą, niespodziewaną i niebywałą historię o efekcie Wal-Martu. Zabiera nas na bezprecedensową wyprawę w głąb zakulisowego świata Wal-Martu i ujawnia opinii publicznej ukrytą naturę i nadzwyczajny zasięg potęgi spółki.

Efekt Wal-Martu ukazuje zestaw metod, jakimi korporacja zmienia oblicze biznesu, gospodarkę społeczności, życie pracowników fabryk – w Stanach Zjednoczonych i na całym świecie. A nawet całą gospodarkę Stanów Zjednoczonych. Zabierając nas do centrali korporacji w Bentonville w Arkansas, do hal fabrycznych, a także do sklepów, Fishman pokazuje, jak dramatycznie Wal-Mart obniża ceny i jak znaczące są rezultaty i wysokie koszty „codziennie niskich cen”.