Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Efekt lojalności Ukryta siła rozwojowa Twojej

19-01-2012, 14:43
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 67 zł     
Użytkownik informatyka_ke
numer aukcji: 1997715238
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 7   
Koniec: 13-01-2012 14:05:10
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Autorzy: Frederick F. Reichheld, Thomas Teal
Tłumaczenie: RENTIER-LANG Cezary Welsyng
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-0973-4
Tytuł oryginału: The Loyalty Effect: The Hidden Force Behind Growth, Profits, and Lasting Value
Format: A5, stron: 472
oprawa twarda


Data wydania: 10/2007

Zysk albo wyzysk

Czy uważasz, że firma, w której pracujesz, zasługuje na Twoją lojalność?
Jeśli tak, to jesteś w mniejszości. I trudno się temu dziwić. Firmy zbyt często zarabiają kosztem klientów i pracowników. Efektem jest ogólnoświatowy zanik lojalności. Niegdyś wierni klienci stają się bardziej wymagający i częściej zmieniają dostawców. Firmy tracą zaufanych pracowników na rzecz karierowiczów. Akcje i udziały przechodzą z rąk lojalnych wspólników w ręce spekulantów. Na takim rynku lojalność staje się czymś bardzo rzadkim i nabiera potężnej wartości… ale tylko pod warunkiem, że jest autentyczna.

Wyczuwamy w otoczeniu drenaż, wyzysk i wyobcowanie, ale rzadko zastanawiamy się, jak to wpływa na wyniki naszych firm i całą gospodarkę. W tej książce dwaj wybitni ekonomiści, Reichheld i Teal, rozstrzygają ten dylemat. Piszą o ekonomii lojalności. Omawiają firmy zbudowane na wierności klientów i pracowników. Przedstawiają metodę wyceny lojalności w przedsiębiorstwie. Podnoszą kwestie takie, jak:

  • programy lojalnościowe, zarządzanie relacjami z klientami i inne sztuczne metody budowania lojalności w biznesie;
  • osiągnięcia prawdziwych liderów lojalności (eBay, Bain & Company, Leo Burnett);
  • spektakularne porażki firm, w których zabrakło lojalności;
  • śmierć i odrodzenie lojalności w gospodarce XXI wieku;
  • zarządzanie lojalnościowe -- budowanie firmy, której przewagą konkurencyjną jest lojalność.
Efekt lojalności Ukryta siła rozwojowa Twojej


Dodano 2[zasłonięte]010-01 12:38
Wysyłka Kurierem Cała Polska Przy Wpłacie na Konto 22zł do 30kg