Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Efekt lojalności. Ukryta siła rozwojowa...

19-01-2012, 15:05
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 57.60 zł     
Użytkownik infmaster
numer aukcji: 1998827044
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 9   
Koniec: 14-01-2012 01:16:11
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Książka jest NOWA,
w stanie IDEALNYM.

Niezależnie od ilości zakupionych książek płacisz tylko jednorazowy koszt wysyłki.

Efekt lojalności. Ukryta siła rozwojowa Twojej firmy

Efekt lojalności. Ukryta siła rozwojowa Twojej firmy

Wydawnictwo: OnePress



Zysk albo wyzysk
Czy uważasz, że firma, w której pracujesz, zasługuje na Twoją lojalność?
Jeśli tak, to jesteś w mniejszości. I trudno się temu dziwić. Firmy zbyt często zarabiają kosztem klientów i pracowników. Efektem jest ogólnoświatowy zanik lojalności. Niegdyś wierni klienci stają się bardziej wymagający i częściej zmieniają dostawców. Firmy tracą zaufanych pracowników na rzecz karierowiczów. Akcje i udziały przechodzą z rąk lojalnych wspólników w ręce spekulantów. Na takim rynku lojalność staje się czymś bardzo rzadkim i nabiera potężnej wartości… ale tylko pod warunkiem, że jest autentyczna.

Wyczuwamy w otoczeniu drenaż, wyzysk i wyobcowanie, ale rzadko zastanawiamy się, jak to wpływa na wyniki naszych firm i całą gospodarkę. W tej książce dwaj wybitni ekonomiści, Reichheld i Teal, rozstrzygają ten dylemat. Piszą o ekonomii lojalności. Omawiają firmy zbudowane na wierności klientów i pracowników. Przedstawiają metodę wyceny lojalności w przedsiębiorstwie. Podnoszą kwestie takie, jak:

  • programy lojalnościowe, zarządzanie relacjami z klientami i inne sztuczne metody budowania lojalności w biznesie;
  • osiągnięcia prawdziwych liderów lojalności (eBay, Bain & Company, Leo Burnett);
  • spektakularne porażki firm, w których zabrakło lojalności;
  • śmierć i odrodzenie lojalności w gospodarce XXI wieku;
  • zarządzanie lojalnościowe -- budowanie firmy, której przewagą konkurencyjną jest lojalność.


Spis treści:

Przedmowa do obecnego wydania: Lojalność klienta w XXI wieku (9)

Przedmowa (15)

1. Lojalność a wartość (23)

2. Ekonomia lojalności klienta (67)

3. Właściwi klienci (109)

4. Właściwi pracownicy (151)

5. Produktywność (191)

6. Właściwi inwestorzy (241)

7. W poszukiwaniu niepowodzeń (287)

8. Właściwe miary (333)

9. Przedefiniowanie subiektywnego modelu wartości (385)

10. Partnerstwo dla zmian (417)

11. Na początek: jak osiągnąć stuprocentową lojalność (447)

Skorowidz (461)

O autorze (471)

Efekt lojalności. Ukryta siła rozwojowa Twojej firmy

Szybka wysyłka po zaksięgowaniu wpłaty.

Przy zakupie powyżej 190zł
dostawa kurierem GRATIS

Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

Zobacz nasze pozostałe aukcje