Piosenka o Bośnisł. J.Brodski tł. S.Barańczak, muz. i ar. J.Satanowski Pijmysł. J.S.Buras, muz. i ar. J.Satanowski Jutro, zawsze będzie jutrosł. J.S.Buras, muz. i ar. J.Satanowski Największy teatr światasł. M.Czapińska, muz. i ar. J.Satanowski To nic, że to sensł. J.S.Buras, muz. i ar. J.Satanowski Przepraszam, że żyjęsł. A.Osiecka, muz. i ar. J.Satanowski Lukrezia Borgiasł. A.Ozga, muz. i ar. J.Satanowski Śpiewajmysł. I.Manger tł. Z.Szeps, muz. T.Bajerski Balladasł. Ch. de Pisan tł. J.Hartwig, muz. T.Bajerski ar. H.Alber Opuszczonasł. I.Manger tł. J.Ficowski, muz. T.Bajerski ar. H.Alber Wyjaśnieniesł. Z.Ginczanka, muz. T.Bajerski ar. H.Alber Jestem, więc myślęsł. M.Szymonik, muz. T.Bajerski ar. H.Alber Bysł. J.Cygan, muz. T.Bajerski ar. H.Alber
***Aranżacje:Jerzy Satanowski - 1-7,Tomasz Bajerski - 9-13.
W nagraniach udział wzięli:fortepian: Tomasz Bajerski (4), Andrzej Jagodziński (2, 10, 12, 13), Włodzimierz Nahorny (8) i Paweł Perliński (1, 3, 5, 6, 7),instrumenty klawiszowe: Tomasz Bajerski (11), Paweł Perliński (1-7, 9, 11-13),bass: Mariusz Bogdanowicz (1-7, 9, 12-13),perkusja: Adam Lewandowski (1, 3-7, 9, 11-13),saksofony, klarnet: Henryk Miśkiewicz (2-4, 6, 10-11, 13),gitara: Henryk Alber (4, 6, 9).
Realizacja nagrań: Andrzej Rewak (instrumenty), Jarosław Regulski (vocal i mix)Nagrań dokonano w marcu 1994 w Warszawie.
Kierownictwo artystyczne: Piotr Loretz