Informacje o wysyłce
Wysyłka realizowana jest w ciągu 24-48 godzin od chwili wpłynięcia pieniędzy na konto - przy sprzyjających okolicznościach nawet w dzień zakupu czyli mówiąc potocznie - 'od ręki'
Regulamin aukcji
Zainteresowała cię jakaś pozycja z mojej oferty, ale aktualnie nie jesteś w stanie za nią zapłacić? Nie ma problemu - możesz zrobić to choćby i po dwóch tygodniach, warto jednak, abyś dał mi o tym znać osobnym mailem.
Płatność za aukcję
Płatność możesz zrealizować za pomocą systemu PayU lub bezpośrednio na numer konta, jaki otrzymasz w mailu powiadamiającym Cię o wygraniu aukcji.
Jeśli wybierzesz ten drugi sposób, będę wdzięczny, jeśli w tytule wpłaty podasz wykonawcę i tytuł wylicytowanej płyty bądź numer aukcji.
Kontakt ze mną
Najprostszym o najszybszym sposobem kontaktu jest zwykła, poczciwa poczta e-mail. Odpowiedzi na pytania zwykle udzielamy od ręki :-)
Dodatkowe informacje
Nasz sklep jest legalnie zarejestrowaną działalnością handlową - do każdego zakupu otrzymujesz paragon który stanowi zarazem podstawę ewentualnej reklamacji
Edyta Bartosiewicz LOVE
wydanie: Izabelin 1992
dotłoczenie płyty Love z 1992 roku z matrixem o numerze GZ EB0214 CD 011.
Unikat, nie mylić z reedycją tej płyty, 'podrabianym' Izabelinem który nie ma nic wspólnego z ta legendarną wytwórnią.
Płyta „Love” powstała w bardzo dziwnych warunkach, zmieniając non stop sponsorów. Z kimś innym zaczynałam nagrania (w sensie finansowym), potem po drodze producent się zmienił, a na końcu zrobiliśmy to razem z Leszkiem, moim mężem. Nagrałam tą płytę z Rafałem Paczkowskim, będąc w ciąży. Teksty i muzyka były już mojego autorstwa, ale wciąż nie miałam swojego zespołu. Rafał Paczkowski skompletował muzyków i zajął się aranżacją. Ja w pewnym momencie poszłam rodzić i on zgrywał to wszystko beze mnie.
Przyznam się, że po wdaniu tej płyty, bardzo długo jej nie słuchałam. Okazała się ona jedną, wielką amerykańską balladą i wzbudziła duże kontrowersje. Aczkolwiek po latach sprawdza się, bo wiele osób mi mówi, że wciąż jej słucha, że się podoba. Dla mnie jest to właśnie najcenniejsza nagroda, wiedzieć że po latach, ta płyta zajmuje jakieś tam ważne miejsce na półce.
W tamtym okresie brałam sobie bardzo do serca wszelkie krytyki i w pewnym momencie sama źle się ustosunkowałam do tej płyty. Musiało upłynąć trochę czasu, abym ją doceniła. Jest tam kilka naprawdę fajnych numerów. Teksty są angielskie, ale napisane z sensem i rzeczywiście mogą się podobać, na przykład piosenki „Love”, „If”, Good Bye to the Roman Candles”, Blues for You”. Naprawdę, jest tam kilka rzeczy, które mają dla mnie wartość. Piosenka „Emmilou” była takim pierwowzorem „Jenny”, ja w ogóle mam słabość do wyjątkowych imion.
Płyta początkowo nie sprzedawała się dobrze, ale dzisiaj nosi już status złotej. Wciąż nie byłam to ja w stu procentach, ale zdecydowanie bardziej była to moja płyta niż „The Big Beat”.
stan płyty: bdb + (jedyne ryski znajdują się poza obszarem nagrania na obrzeżu płyty)
stan poligrafii: bdb +
"Love" (muz., sł. E. Bartosiewicz) – 5:15
"If" (muz., sł. E. Bartosiewicz) – 4:10
"Have To Carry On" (muz., sł. E. Bartosiewicz) – 4:51
"Good Bye To The Roman Candles" (muz., sł. E. Bartosiewicz) – 5:50
"Emmilou" (muz., sł. E. Bartosiewicz) – 3:30
"All That Lost Time" (muz., sł. E. Bartosiewicz) – 4:15
"Will You Get Back Home Again?" (muz., sł. E. Bartosiewicz) – 4:58
"Blues For You" (muz. E. Bartosiewicz, R. Paczkowski, sł. E. Bartosiewicz) – 4:51
"Take My Soul With You" (muz., sł. E. Bartosiewicz) – 4:09
"Clouds... They Block My Way" (muz., sł. E. Bartosiewicz) – 4:58
Edyta (z wyjątkiem 8 gdzie muzyka Edyta i Rafał Paczkowski); Śpiew i chórki - Edyta; Gitary - Paweł Derentowicz i Jan Borysewicz (4, 5, 8, 9); Gitara akustyczna - Edyta (7) i Maciej Talaga (1, 6); Bas - Tomasz Gąssowski i Krzysztof Ścierański (4, 5, 8); Perkusja - Krzysztof Poliński i Cezary Konrad (4, 5, 9); Instrumenty perkusyjne - Wojciech Kowalewski; Fortepian, klawisze, hammond - Rafał Paczkowski.