Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

EduROM Matematyka - Tajemnicza Wiadomość 10-11 L

30-05-2012, 16:17
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 55 zł     
Użytkownik 3kropki
numer aukcji: 2308186891
Miejscowość Bielsko-Biała
Wyświetleń: 17   
Koniec: 27-05-2012 15:48:06

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Wersja językowa gry: Polska
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

top
EduROM Matematyka - Tajemnicza Wiadomość 10-11 L
55,00
EduROM Matematyka -

Tajemnicza Wiadomość 10-11 lat



wersja produktu:
BOX

liczba użytkowników:
1

platforma:
PC / MAC

nośnik:
CD

wymagania sprzętowe:
procesor Pentium II, 128 MB,80 MB wolnej przestrzeni HDD
system operacyjny Windows 98/2000/ME/XP/MAC os 10.1
i wyższe

wersja językowa:
polska





Fabuła Gry
Bohater gry jest pracownikiem biblioteki. W magazynie znajduje starą tabliczkę zapisaną tajemniczymi znakami. Odkrywa, że wiele lat temu w różnych miejscach świata próbowano już przetłumaczyć te zagadkowe napisy. Musi więc wyruszyć w podróż do miejsc dawnego przechowywania tabliczki, gdzie znajdzie objaśnienia poszczególnych znaków.

POMIAR TEMPERAURY Gracz zapozna się z jednostką pomiaru temperatury – stopniami Celsjusza, poćwiczy odczytywanie wskazań termometru, zaznaczanie punktów w układzie współrzędnych i tworzenie wykresów liniowych.
ARYTMETYKA I MIERZENIE
Gra zawiera ćwiczenia rozwijające umiejętności z zakresu działań na liczbach naturalnych i ułamkach zwykłych. Obejmuje zagadnienia dotyczące jednostek długości, odległości, pojemności, wagi oraz czasu.

OBLICZENIA PIENIĘŻNE
Uczestnik gry, rozwiązując zadania z wykorzystaniem waluty (złoty) typu cena–ilość–wartość, pozna pojęcie pieniądza i zdobędzie umiejętność dokonywania obliczeń pieniężnych.

ZAKRES ZAGADNIEŃ
- szacowanie wysokości i szerokości obiektów
- tworzenie wykresów liniowych
- szyfrowanie hasła – działania na liczbach naturalnych
- porządkowanie liczb na osi liczbowej 1–10 000
- znajdowanie wielokrotności liczb
- dzielenie w zakresie 1–1000
- znajdowanie czwartego składnika sumy 1–500
- znajdowanie czterech lub pięciu liczb dających w sumie 100
- odczytywanie wskazań zegara GRA ZAWIERA
- setki interaktywnych ćwiczeń matematycznych
- opcję śledzenia postępów w nauce:
- rejestr wyników,
- tablica rekordzistów
- wiele zabawnych animacji, ilustracji i narracji
- zabawy ćwiczące spostrzegawczość
- stopniowalny poziom trudności zadań
- pomoc w formie dźwiękowej

DANE TECHNICZNE:

Wersja dla PC:
- procesor Pentium II;
- system operacyjny Windows 98/2000/ME/XP;
- 128 MB pamięci operacyjnej;
- 80 MB wolnej przestrzeni na dysku;
- karta grafiki pracująca z rozdzielczością 800x600 z tysiącami kolorów;
- napęd CD ROM/DVD 24 X;
- 16-bitowa karta dźwiękowa;
- mysz.

Program wymaga zainstalowanego protokołu TCP/IP w systemie MS Windows. Na komputerach nie wyposażonych w kartę sieciową należy wraz z protokołem TCP/IP zainstalować kartę Dial-up (dla systemów MS Windows 9x), lub kartę Microsoft Loopback (dla systemów MS Windows 2000/XP).

Wersja dla MAC:
- procesor Power PC 500 MHz;
- system operacyjny Mac OS X 10.1 i wyższy;
- 128 MB pamięci operacyjnej;
- 80 MB wolnej przestrzeni na dysku;
- karta grafiki pracująca z rozdzielczością 800x600 z tysiącami kolorów;
- 16-bitowa karta dźwiękowa;
- napęd CD ROM/DVD 24 X;
- mysz.


http://merlin.pl/Matematyka-na-wesolo-Tajemnicza-Wiadomosc-10-11-lat-cz-9_YDP,images_big,27,WYR-MAT-TW-V.jpg

ZAPRASZAMY DO OBEJRZENIA NASZYCH INNYCH AUKCJI Z DZIAŁU OPROGRAMOWANIA !




Informacje
INFORMACJE

Sprzedajemy towar wyłącznie nowy z gwarancją.

Kazda paczka zawiera PARAGON.

Wystawiamy FV - w celu zyskania fakturyprosimy o podanie iezbednych danych wraz z NIP-em w mailu potwierdzającym zakup rzedmiotu.

Towar standardowo wysylamy w 24 - 48 godzin od momentu wplyniecia pieniedzy na konto badz tez potwierdzenia opcji wysylki za pobraniem (chyba że dostepność przedmiotu podana na aukcji stanowi inaczej).

Możliwy odbiór osobisty w Bielsku-Bialej.

zwroty
ZWROTY

Gwarancja zwrotu w terminie 10 dni. Zgodnie z Ustawa z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie praw konsumentów, nabywca zawiera- jacy umowe poza salonem sprzedazy ma prawo odstapienia od umowy kupna towaru w ter- minie 10 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia zamówionego towaru.

Zwrot jest mozliwy tylko wtedy gdy towar znajduje sie w stanie nienaruszonym i jest calkowicie sprawny technicznie - nie nosi sladów eksploatacji (uzywania), zawiera wszystkie elementy, z którymi byl dostar- czony.Opakowanie jest nienaruszone.

wysyłka
WYSYŁKA

Wysyłki poczta polska, kurier GLS

Czasy dostarczenia przesyłek (terminy dostaw na podstawie informacji Poczty polskiej oraz GLS)

Poczta Polska od
3 do 6 dni

Poczta Polska Priorytet od 1 do 3 dni

Kurier 1 dzień

Zarówno Poczta Polska, jak i firma kurierska zastrzega sobie mozliwość dostarczenia przesyłki w czasie dłuzszym niż podany powyżej (taka sytuacja może mieć miejsce np. podczas wzmożonego ruchu paczek w okresie świąt)

kontakt
KONTAKT

Nasz adres:

Sklep 3kropki
ul. Komorowicka 5A
43-300 Bielsko-Biała

biuro obsługi klienta:

pn.-pt: 10:00 - 18:00

[zasłonięte]@3kropki.pl

0 801-[zasłonięte]-343
0 33[zasłonięte]817-68

28[zasłonięte]301