Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

EduROM Matematyka na wesoło 10-11 lat Podwod[NOWA]

04-03-2012, 10:20
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 62 zł     
Użytkownik sklep-onyks
numer aukcji: 2123400328
Miejscowość Bielsko Biała
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 14   
Koniec: 16-03-2012 11:52:23
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


EduROM Matematyka na wesoło 10-11 lat Podwodny świat (3E60-807D3_201[zasłonięte][zasłonięte]121037)



Oś fabularna gry opiera się na historii sześć galeonów przewożących tajemniczy skarb indiański, które zatonęły podczas sztormu. Zadaniem gracza jest odnalezienie skarbu, poprzez posługiwanie się wskazówkami pozostawionymi przez biskupa uratowanego z katastrofy. Podczas rozwiązywania zagadki użytkownik musi się wykazać zręcznością, umiejętnością analizowania, syntetyzowania, szeregowania i wnioskowania matematycznego.

Arytmetyka
Dzięki grze, dziecko stopniowo nabędzie biegłości w dodawaniu liczb z zakresu 1–10000 i w stosowaniu algorytmów tych działań. Coraz sprawniej będzie określało połówki i ćwiartki liczb, a także zapisywało je. Użytkownik pozna również sposoby rozwiązywania zadań z treścią i z jedną niewiadomą.

Mierzenie
W trakcie zabawy dziecko napotka ćwiczenia związane z określaniem czasu kalendarzowego oraz zegarowego, jego cyklicznością i upływem. Rozwiąże szereg zadań związanych z mierzeniem długości, ważeniem oraz określaniem pojemności, pozna jednostki miar oraz poćwiczy dokonywanie pomiarów i zapisywanie ich wyników.

Figury geometryczne
Ćwiczenia zgromadzone w grze pogłębiają znajomość figur płaskich i przestrzennych, przygotowują do rozwiązywania zadań dotyczących obliczania powierzchni tych figur oraz wprowadzają pojęcie centymetra kwadratowego.

Obliczenia pieniężne
Gra zawiera ćwiczenia rozwijające umiejętność dokonywania obliczeń pieniężnych, rozwiązywania zadań typu cena – ilość – wartość, kształtujących pojęcie pieniądza w aspekcie miarowym.

ZAWARTOŚĆ PROGRAMU:

• setki interaktywnych ćwiczeń matematycznych
• możliwość śledzenia postępów w nauce – rejestr wyników, tablica rekordzistów
• zabawy ćwiczące spostrzegawczość
• stopniowalny poziom trudności zadań
• pomoc w formie dźwiękowej
• wiele zabawnych animacji, ilustracji i narracji

ZAKRES ZAGADNIEŃ:

• działania liczbowe w zakresie 1–10 000
• obliczanie ułamka liczby całkowitej, określanie połówek i ćwiartek
• podzielność jednej liczby naturalnej przez drugą
• zadania z treścią
• obliczanie nieznanego składnika sumy
• rozkład sumy na określoną liczbę składników
• obliczanie pól powierzchni wielokątów
• mierzenie czasu, długości i wagi

MINIMALNE WYMAGANIA TECHNICZNE:

Wersja dla PC:

• procesor Pentium II
• system operacyjny Windows 98/2000/ME/XP/Vista
• 128 MB pamięci operacyjnej
• 80 MB wolnej przestrzeni na dysku
• karta grafiki pracująca z rozdzielczością 800x600 z tysiącami kolorów
• napęd CD ROM/DVD 24 X
• 16-bitowa karta dźwiękowa
• mysz

Program wymaga zainstalowanego protokołu TCP/IP w systemie MS Windows. Na komputerach nie wyposażonych w kartę sieciową należy wraz z protokołem TCP/IP zainstalować kartę Dial-up (dla systemów MS Windows 9x), lub kartę Microsoft Loopback (dla systemów MS Windows 2000/XP).

Wersja dla MAC:

• procesor Power PC 500 MHz
• system operacyjny Mac OS X 10.1 i wyższy
• 128 MB pamięci operacyjnej
• 80 MB wolnej przestrzeni na dysku
• karta grafiki pracująca z rozdzielczością 800x600 z tysiącami kolorów
• 16-bitowa karta dźwiękowa
• napęd CD ROM/DVD 24 X
• mysz



EduROM Matematyka na wesoło 10-11 lat Podwodny świat