Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

EduROM Matematyka 11-12 lat Detektyw

11-07-2012, 17:26
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 49 zł     
Użytkownik TadWysDHO
numer aukcji: 2430052726
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 15   
Koniec: 02-07-2012 15:14:50

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Platforma: Tylko dla platformy PC
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Osią fabularną gry jest kradzież obrazu z muzeum. Złodziej zabrał najcenniejszy eksponat, wypożyczony muzeum przez prywatnego kolekcjonera. Policja jest bezradna. Bohater, w którego wciela się gracz, musi odnaleźć i przesłuchać świadków oraz zgromadzić informacje w aktach. Wśród podejrzanych są: stróż muzeum, konserwator obrazów, para turystów, dyrektor muzeum i sam kolekcjoner.
Arytmetyka i mierzenie
Gra zawiera ćwiczenia rozwijające umiejętności z zakresu podstawowych działań arytmetycznych. Uczestnik gry wykonuje działania z jednostkami długości, odległości, pojemności, wagi oraz czasu.

Figury geometryczne
Podczas wykonywania ćwiczeń z różnymi figurami geometrycznymi, uczestnik gry poznaje figury płaskie i przestrzenne oraz utrwala wiedzę z tego zakresu. Kształtuje także swoją wyobraźnię przestrzenną, poprzez rozwiązywanie zadań, polegających na przykład na określaniu elementów składowych brył przestrzennych widocznych z różnych stron.

Obliczenia pieniężne
Gracz, podczas rozwiązywania zadań z wykorzystaniem waluty (złoty, grosze banknoty, monety) typu cena – ilość – wartość, rozwinie umiejętność dokonywania obliczeń pieniężnych.
ZAKRES ZAGADNIEŃ:

• dodawanie i odejmowanie liczb naturalnych z wykorzystaniem waluty
• szacowanie zamalowanej części figury – procenty, ułamki dziesiętne
• obliczanie wielokrotności liczb dziesiętnych
• szyfrowanie hasła – działania na liczbach naturalnych
• szacowanie wartości całej figury
• budowanie figur o zadanym polu powierzchni
• budowanie diagramów słupkowych i liniowych

GRA ZAWIERA:

• setki interaktywnych ćwiczeń matematycznych
• opcję śledzenia postępów w nauce – rejestr wyników, tablica rekordzistów
• wiele zabawnych animacji, ilustracji i narracji
• zabawy ćwiczące spostrzegawczość
• stopniowalny poziom trudności zadań
• pomoc w formie dźwiękowej
MINIMALNE WYMAGANIA TECHNICZNE:

Wersja dla PC:

• procesor Pentium II
• system operacyjny Windows 98/2000/ME/XP/Vista
• 128 MB pamięci operacyjnej
• 80 MB wolnej przestrzeni na dysku
• karta grafiki pracująca z rozdzielczością 800x600 z tysiącami kolorów
• napęd CD ROM/DVD 24 X
• 16-bitowa karta dźwiękowa
• mysz

Program wymaga zainstalowanego protokołu TCP/IP w systemie MS Windows. Na komputerach nie wyposażonych w kartę sieciową należy wraz z protokołem TCP/IP zainstalować kartę Dial-up (dla systemów MS Windows 9x), lub kartę Microsoft Loopback (dla systemów MS Windows 2000/XP).

Wersja dla MAC:

• procesor Power PC 500 MHz
• system operacyjny Mac OS X 10.1 i wyższy
• 128 MB pamięci operacyjnej
• 80 MB wolnej przestrzeni na dysku
• karta grafiki pracująca z rozdzielczością 800x600 z tysiącami kolorów
• 16-bitowa karta dźwiękowa
• napęd CD ROM/DVD 24 X
• mysz