Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

EduROM Matematyka 10-11 lat Podwodny świat

11-07-2012, 17:34
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 49 zł     
Użytkownik TadWysDHO
numer aukcji: 2430052709
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 15   
Koniec: 02-07-2012 15:13:44

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Platforma: Tylko dla platformy PC
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Oś fabularna gry opiera się na historii sześć galeonów przewożących tajemniczy skarb indiański, które zatonęły podczas sztormu. Zadaniem gracza jest odnalezienie skarbu, poprzez posługiwanie się wskazówkami pozostawionymi przez biskupa uratowanego z katastrofy. Podczas rozwiązywania zagadki użytkownik musi się wykazać zręcznością, umiejętnością analizowania, syntetyzowania, szeregowania i wnioskowania matematycznego.

Arytmetyka
Dzięki grze, dziecko stopniowo nabędzie biegłości w dodawaniu liczb z zakresu 1–10000 i w stosowaniu algorytmów tych działań. Coraz sprawniej będzie określało połówki i ćwiartki liczb, a także zapisywało je. Użytkownik pozna również sposoby rozwiązywania zadań z treścią i z jedną niewiadomą.

Mierzenie
W trakcie zabawy dziecko napotka ćwiczenia związane z określaniem czasu kalendarzowego oraz zegarowego, jego cyklicznością i upływem. Rozwiąże szereg zadań związanych z mierzeniem długości, ważeniem oraz określaniem pojemności, pozna jednostki miar oraz poćwiczy dokonywanie pomiarów i zapisywanie ich wyników.

Figury geometryczne
Ćwiczenia zgromadzone w grze pogłębiają znajomość figur płaskich i przestrzennych, przygotowują do rozwiązywania zadań dotyczących obliczania powierzchni tych figur oraz wprowadzają pojęcie centymetra kwadratowego.

Obliczenia pieniężne
Gra zawiera ćwiczenia rozwijające umiejętność dokonywania obliczeń pieniężnych, rozwiązywania zadań typu cena – ilość – wartość, kształtujących pojęcie pieniądza w aspekcie miarowym.

 

ZAWARTOŚĆ PROGRAMU:

• setki interaktywnych ćwiczeń matematycznych
• możliwość śledzenia postępów w nauce – rejestr wyników, tablica rekordzistów
• zabawy ćwiczące spostrzegawczość
• stopniowalny poziom trudności zadań
• pomoc w formie dźwiękowej
• wiele zabawnych animacji, ilustracji i narracji

ZAKRES ZAGADNIEŃ:

• działania liczbowe w zakresie 1–10 000
• obliczanie ułamka liczby całkowitej, określanie połówek i ćwiartek
• podzielność jednej liczby naturalnej przez drugą
• zadania z treścią
• obliczanie nieznanego składnika sumy
• rozkład sumy na określoną liczbę składników
• obliczanie pól powierzchni wielokątów
• mierzenie czasu, długości i wagi

 

Wersja dla PC:

• procesor Pentium II
• system operacyjny Windows 98/2000/ME/XP/Vista
• 128 MB pamięci operacyjnej
• 80 MB wolnej przestrzeni na dysku
• karta grafiki pracująca z rozdzielczością 800x600 z tysiącami kolorów
• napęd CD ROM/DVD 24 X
• 16-bitowa karta dźwiękowa
• mysz

Program wymaga zainstalowanego protokołu TCP/IP w systemie MS Windows. Na komputerach nie wyposażonych w kartę sieciową należy wraz z protokołem TCP/IP zainstalować kartę Dial-up (dla systemów MS Windows 9x), lub kartę Microsoft Loopback (dla systemów MS Windows 2000/XP).

Wersja dla MAC:

• procesor Power PC 500 MHz
• system operacyjny Mac OS X 10.1 i wyższy
• 128 MB pamięci operacyjnej
• 80 MB wolnej przestrzeni na dysku
• karta grafiki pracująca z rozdzielczością 800x600 z tysiącami kolorów
• 16-bitowa karta dźwiękowa
• napęd CD ROM/DVD 24 X
• mysz